MS04-011 Lsass vulner

Status
Niet open voor verdere reacties.

kbrinks

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2005
Beste Mensen
Kan iemand mij helpen !!!!ik heb een virus in mijn computer te hebben namelijk MS04-011 LSASS VULNER en daarna veranderde de naam in MS04-011 LSASS EXPLOIT
Ik weet niet hoe ik het eruit moet krijgen bovendien lijkt het mijn NORTON antivirus uit te schakelen ik hoop dat iemand raad weet!!
Alvast bedankt!!
groetjes kbrinks

Hallo,
Ik heb al een sasserverwijdering tool geprobeerd maar hij geeft aan dat er geen worm in zit!!

Groetjes kbrinks

O ja,
en mij NORTON en windows is volledig up to date!!
Ik snap ook niet hoe ik er aan kom!
kbrinks

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van je vraag aangepast "Help!!" zegt niets over je probleem. Probeer de volgende keer een titel te verzinnen die bij je probleem past.

Kijk eens of Stinger van McAffee wat kan vinden:
http://vil.nai.com/vil/stinger/

beste mensen,

Als ik op deze links klik komt er te staan dat de pagina niet kan worden weergegeven
D'r is iets vreemds aan de hand maar wat!
Groetjes kbrinks

De links werken hier, dus het probleem zit bij jou.:(

Krijg je dat bij elke link?

Nee maar mijn NORTON wordt steeds uitgeschakeld en ik heb NORTON 2005 eruit gehaald en opnieuw geinstalleerd maar die wordt steeds opnieuw geblokkeerd
Daarna 2004 geprobeerd maar die werd ook geblokkeerd en met 2002 was ik aan het scannen en en ineens kwamen er allemaal vensters waarop stond dat mijn bericht niet verstuurd kon worden omdat dat geblokkeerd werd door de mailserver maar als ik in outlook expres kijk is er helemaal geen bericht verstuurd !
Inmiddels heb ik house call laten scannen maar die kan niets vinden! maar er is wel degelijk wat aan de hand!
Ik word er een beetje wanhopig van!
kbrinks

Scannen met housecall lukt dus wel,Heb je ook via housecall op spyware gescand?
Hoe haal je die norton progjes van je pc af?
Meestal blijven er resten van het oude progje achter op je pc en dat kan ook problemen opleveren.

Laatst bewerkt:
Hallo,
Zo zie je maar dat ik er veel te weinig verstand van heb !!
ik haal 'm er gewoon uit en zet een andere versie erin het vreemde is echter dat mijn computer voor de rest nergens geen last van heeft maar dat er bij mijn Norton staat bij email scannen : fout
Bij live update :uit en ik krijg dat niet veranderd !Ook niet wanneer ik hem er opnieuw in zet .
Groetjes kbrinks

Kun je dit beter uitleggen??
Wat haal je eruit en een nieuwe erin?
Heb je nog gescant op spyware met housecall?
download het programma hitman pro eens en scan hiermee.
http://www.hitmanpro.nl/

Laatst bewerkt:
Ik scan mijn computer elke dag met hitmanpro !!
ik denk dat het probleem ook helemaal aan mijn Norton antivirus ligt
ik bedoel omdat Norton niet goed werkte heb ik een andere versie van Norton heb geprobeerd maar dat gaf het zelfde resultaat : bij email scannen staat :fout en bij automatische update staat : uit en dat krijg ik niet anders ! Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen
vriendelijke groet
kbrinks

Welke norton heb je er nu op?
Als eerste moet je echt alles wat norton is eraf gaan halen,na dat proberen van je met die versies staan er allerlei bestanden die verschillend zijn van norton.
Norton staat er om bekend dat bij verwijderen hiervan veel bestanden blijven hangen.

Beste maikel
ik heb nu Norton 2004 er op ik kan die er wel uit halen maar hoe krijg ik dan echt alles eruit ? groetjes kbrinks

Doe eens een systeemherstel naar een tijd toen je nog 1 norton had en die goed was als dit lukt.

Laatst bewerkt:
Hallo beste mensen
Ik heb alle stukjes van norton eruit gehaald en het is eindelijk gelukt bovendien heb ik de versie van spy sweeper die je moet kopen erin gezet en die haalde er meteen spyware uit die er met de gratis versie mooi in bleef!Toen was er één account die ik niet meer kon gebruiken maar ik kon nog wel alles kopieren en een andere account aanmaken !
Allemaal heel erg bedankt voor alle moeite die jullie voor mij hebben gedaan!!
Groetjes kbrinks

kbrinks
Mooi dat het weer allemaal goed is gekomen :thumb:
Zet je je vraag nog effe op opgelost rechtsonder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan