msa 64chk.dll Spyware?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tzorgdrager

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2001
halloallemaal ik heb het volgende probleem bij het opstarten van mijn computer hij meld als ik opstart : er is een fout opgetreden tijdens het laden van c:\widows\system32\msa 64chk.dll is dit een groot probleem ik heb al spybot gedraaid en a-squaed start center wie kan mij helpen vr groeten t.zorgdrager

Plaats een Hijack This Log met vermelding van het probleem, dat kan op een ander forum (www.antispywareoffensief.nl) waarmee Helpmij een samenwerkingsverband is aangegaan. lees dit eerst: klik > Hijackthis Logs

Voortaan een betere topic-titel verzinnen, 'Theo' zegt niks over je probleem. ;)

@DjViper,
Ik heb de eerste link verwijderd.
Die site is niet betrouwbaar.
Geplaatst door buffy
die 2-spyware site is volstrekt onbetrouwbaar. Veel van de informatie die daar staat klopt totaal niet. Het bedrijf dat achter die site zit, Enigma, heeft een uiterst kwalijke reputatie - o.a. op het gebied van het aanbieden van slechte, onbetrouwbare 'antispywareprogramma's'. Via die 2-spyware site probeert het bedrijf zijn slechte producten te verkopen...
Bron:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=193003&perpage=20&pagenumber=3

Geplaatst door gezina
Voortaan een betere topic-titel verzinnen, 'Theo' zegt niks over je probleem. ;)
Daarom de titel aangepast.:)

Hoi,

Thanxs.. Crash... Wist ik niet... zal het effe onthouden..

Groetjes, Anne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan