msconfig in xp?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincenzodisanto

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Berichten
178
Norton

een vriend van me heeft ook windows xp en hij kan op één of andere manier geen norton instaleren als je het opent gebeurt er helemaal niks hoe kan dat?

Groetjes Vincenzo
 
Laatst bewerkt:
oké

Hij heeft Norton anti virus 2003 gedownload via kazaa maar als je dan er op klikt om hem te openen gebeurt er helemaal niks.. op een andere pc ook gedownload en toen op cd gezet toen wou het nog niet terwijl ie het wel op de andere pc doet er gebeurd gewoon helemaal niks als je er op klikt. weet je de oplossing?

Groetjes Vincenzo
 
LOL ik denk niet dat het aan XP of de pc ligt.
Hij is gewoon genept en wie weet heeft hij nu wel wat anders op zijn pc.
 
ik denk gewoon op Norton anti virus 2003.exe...
Je hebt toch Setup.exe nodig om hem te installeren?
Op de cd die ik hier heb staat Setup.exe.
 
Dat is wel zo maar het is dan een ingepakt exe bestand die je dan eerst unzipt.. snap je?

Groetjes Vincenzo
 
Ja maar in de map waar je hem ge-unzipt hebt staat setup.exe of een image file.
Waarmee wordt ie uitgepakt?
 
op een andere pc wil ie wel unzippen maar op die pc gebeurd helemaal niks... je kan niks doen als je er op klikt dan gebeurt er gewoon helemaal niks je kan um dus ook niet unzippen..

Groetjes Vincenzo
 
Zit er bij die unzipper niet een mogelijkheid tot reparatie? Met FilZip kun je dat n.l. doen.
 
hoeveel mb is dat bestand van norton? en anders load je toch gewoon een andere...
 
Rond de 41 mb en het zelfde norton doet het ook bij mij hij heeft al meerdere gedownload en geen 1 wil bij hem en bij mij wil die ook dus het moet aan zijn windows liggen..

Groetjes Vincenzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan