"mscoree.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

maretakje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Als ik met Norton Systeem works een check up doe, krijg ik bij program integrity scan de volgende foutmelding: C\program files\common files\install shield\professional\runtime\0701\intel 32\dot net installer.exe "cannot access a necesssary file. "mscoree.dll" Als ik dan wil repareren doet hij dit ook maar als ik daarna weer controleer blijft die zelfde foutmelding terug komen. Wie weet wat dat voor een foutmelding is????

Thnx casper , toevallige wijs heb ik precies de zelfde melding tijdens scannen met Norton ik dacht dat het te maken had met de ace codes die ik gisteren geinstalleert heb want gisteren was het voor het eerst dat ik die melding kreeg .
thumb-up.gif

Vind het op de een of andere manier maar een rare melding, daar ik hem in het verleden nooit gekregen heb, heb een pagina gevonden waar je deze dll kan downloaden maar ik weet niet of ik er goed aan doe om deze terug te zetten, en trouwens in welke directory moet ik hem dan plaatsen.

Geplaatst door maretakje
Vind het op de een of andere manier maar een rare melding, daar ik hem in het verleden nooit gekregen heb, heb een pagina gevonden waar je deze dll kan downloaden maar ik weet niet of ik er goed aan doe om deze terug te zetten, en trouwens in welke directory moet ik hem dan plaatsen.

Gewoon rechter muis erop en dan in ignored lijs zetten en niet meer aan denken :D

Norton Systeem works is een hoogst overgewaardeerde applicatie.

negeer de fout zoals de link van caspar aangeeft.

pe.

Ja Ja het zal allemaal wel in ieder geval bedankt voor de info en hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan