msdll.exe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Berichten
351
ey allemaal,
ik had het eerst niet eens gemerkt, maar ik kreeg de laatste tijd vrij vaak de melding dat de toepassing niet geinitialiseerd kon worden (msdll), wanneer ik de pc afsloot. eigenlijk iedere keer, dus googlede ik. daar zag ik dat het een virus was.

ik heb het ongeveer 21 keer geprobeerd te verwijderen, de registry keys te verwijderen die ermee in verband stonden, maar ze kwamen allemaal steeds terug. ik heb problemen met veilige modus dus dat valt waarschijnlijk ook af, en het liefst wil ik niet allemaal software moeten installeren die rapportjes maakt.

weet iemand een manier om ervoor te zorgen dat het niet steeds terug komt? een bepaald proces afsluiten ofzo? help me aub!
 
nou, eerlijk gezegd heb ik gewoon geprobeerd handmatig msdll te verwijderen, wat dus voor geen meter lukte, en met tuneup utilities-registry editor geprobeerd alle reg sleutels weg te halen. ik zal even kijken! bedankt!
 
sorry voor double post, maar er zijn vrij veel sites waar ze waarschuwen voor superantispyware, dus die probeer ik maar niet... de anderen nu aan het bekijken.
edit: ik heb nu avg anti spyware gedownload, meteen de eerste scan (hij is nu nog bezig) vond hij de schuldige, en dat is mcafee nog niet gelukt... alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Superantispyware is één van de betere, zo niet de beste, waarschijnlijk lees jij oude informatie.
Maar het is jou eigen keus. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan