msgBox: row waarden resenste datum van blad2

Status
Niet open voor verdere reacties.

riviera1974

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2012
Hallo allemaal,

Allereerst condoleance aan de nabestaande
------------------------------------------------

Hopelijk kunnen jullie me helpen, namelijk;

IK heb een msgBox gemaakt welke de informatie weer moet geven van de resenste datum (kolom B) van blad2 of laatste row. Nu is het me voor zover gelukt dat ik wel een msgBox krijg met de informatie van de 2de row.

Kolom A; Naam
Kolom B; Datum
Kolom C; Uitvalcode
Kolom D; Onderdeel
Kolom E; Lijn
Kokom F; Probleem
Kolom G t/m K; voorstellen.

vb:
Private Sub cmdLaatsteWijziging_Click()
MsgBox " Naam: " & Worksheets("Blad2").Range("A2") & Chr(10) & " Datum: " & Worksheets("Blad2").Range("B2") & Chr(10) & Chr(10) & "Uitvalcode: " & Worksheets("Blad2").Range("C2") & Chr(10) & " Probleem: " & Worksheets("Blad2").Range(" F2") & Chr(10) & Chr(10) & " Onderdeel: " & Worksheets("Blad2").Range("D2") & " " & Worksheets("Blad2").Range("E2") & Chr(10) & Chr(10) & " Voorstel 1: " & Worksheets("Blad2").Range("G2") & Chr(10) & " 2: " & Worksheets("Blad2").Range("H2") & Chr(10) & " 3: " & Worksheets("Blad2").Range("I2") & Chr(10) & " 4: " & Worksheets("Blad2").Range("J2") & Chr(10) & " 5: " & Worksheets("Blad2").Range("K2"), vbExclamation, "Laatste wijziging"
End Sub

Weet iemand hoe ik de code moet aanpassen zodat ik wel altijd resenste row op Datum (of laaste row Blad2) krijg?

Met vriendelijke groet,

Riviera

Recent schrijf je, net als recentste of meest recente met een c.

Hallo snb,

Sorry voor mijn spelfout. Ik denk dat de vraagstelling wel duidelijk is.

Met vriendelijke groet,

Riviera

Laatst bewerkt:
Recent schrijf je, net als recentste of meest recente met een c.
We zitten hier niet voor de Nederlandse taal, daarbij is het aan berichten op een forum niet te zien of iemand mogelijk een vorm van dyslexie heeft. Graag eventuele opmerkingen op taalfouten achterwege laten.;)

Dat kun je alleen maar zeggen als je niets van dyslexie weet.
Als je wil programmeren in VBA moet je nog veel preciezer zijn dan in het Nederlands.
Het is een teken van beleefdheid ervoor te zorgen dat je vraag goed leesbaar is voor degenen die je om hulp vraagt.
Hoe meer moeite je met Nederlands hebt hoe vaker je je tekst moet doorlezen, of een spellingscontrole uitvoeren.

Laatst bewerkt:
@ snb
Volgens WikiWoordenboek
preciezer :P:P

snb, ff off topic, zou me willen verdiepen in de materie om gegevens van het internet te halen (bv routeplanner). Enige suggesties voor een website of lectuur in deze.

Laatst bewerkt:
@Warme bakkertje

Ik kan je hier niet PM-en.
Kun je je niet aanmelden op worksheet.nl; dan lukt dat wel.
Daar hebben we er uitgebreid aandacht aan besteed (bijv. met Trucker10)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan