MSHTML.DLL foutmelding ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet nog even weg maar zat net de instructies te lezen van IERadicator. Volgens mij gaat deze ook het mapje Favorieten wissen. Klopt dat? Dan moet ik eerst deze ergens opslaan, of niet?
Grtz
Falco

Nog even off-topic. Jij gebruikt XP. Heb je mijn posting gezien bij XP? Heb je nog een goede tip/hint? ;)
 
Laatst bewerkt:
In de taakbalk IE > Bestand > Importeren en exporteren > Kies Favorieten exporteren en volg de Wizard. Na installatie van IE6 kun je ze via dezelfde Wizard weer terugzetten.

Groetjes,

Pieter
 
Het is gelukt. Vreemd, de Favorieten staan gewoon erin zonder importeren..
Ik kreeg nu op het bureaublad het OE icoontje (heb deze gelijk verwijdert), en ook die van Media Player.
De beveiligingen zijn anders nu. Ik krijg steeds meldingen bij bezoeken aan site's. Hij blokkeert ook een en ander. Wel beetje onprettig= steeds meldingen krijgen.
Alles staat nu in het Nederlands.
Grtz
Falco
 
Mooi dat het gelukt is. :thumb:

Welke meldingen krijg je?
Over cookies of iets anders?

Groetjes,

Pieter
 
Dus nogmaals bedankt !!!:thumb: :thumb:

Ja, over cookies en als ik iets wil downloaden.
Toen ik bijv. als test op de pagina van dvhn.nl ging kreeg ik direct een of ander melding dat hij 5-6 verschillende bestanden tegen heeft gehouden.
Ik dacht om dat Paas Puzzel te checken, kon niet meer..

Van Microsoft heb ik nog 2 updates gedownload voor IE6.
Ben benieuwd hoe lang goed gaat.

Veel dank
Groetjes
Falco
 
Als je alle cookies hebt die je wil hebben (Helpmij enz)
kun je naar Taakbalk IE > Internet-opties > Privacy > Geavanceerd en zet de vinkjes zoals in de afbeelding of zet het eerste rijtje ook op blokkeren (Dan ben je helemaal van het gevraag over cookies af).

attachment.php


Groetjes,

Pieter
 
Heb gedaan, bedankt!

Wel vreemd, als ik nu hier mijn gebruikersnaam invul dan vult hij automatisch mijn wachtwoord in. Dat is niet echt prettig, i.v.m. gebruik ook door anderen.
Kan ik dit uitzeten??

Was vergeten: dat IERadicator verwijdert ook Flash en Schockwave dus heb deze opnieuw moeten downen

grtz
Falco
 
Laatst bewerkt:
Uit zichzelf wachtwoord invullen kun je uitzetten in taakbalk IE > Extra > Internet-opties > tabblad Inhoud > klik op AutoAanvullen en vink uit wat hij niet mag onthouden.

Groetjes,

Pieter
 
Dat is duidelijk, bedankt. Nu nog het volgende:
1-Cookies: na het surfen maak ik de Temporary Int. Files altijd leeg. Nu krijg ik steeds bij bijna iedere site dat pop-up venster over cookies. Blijft dit zo?
2-Mijn oudste dochter ging wat 'surfen'. Toen kreeg ze de melding dat er geen Java Virtual Machine op de PC zit met de mogelijkheid om te downloaden. Als je op download klikt dan kom je op deze site:
http://www.microsoft.com/windows/ie/getosver/javaxp.asp
maar als ik dan naar de Windows Update site doorklik dan heb ik geen mogelijkheid om JVM te downloaden.
Hoe los ik dit op??

Groetjes
falco
 
OK bedankt!
Welke moet ik hebben? De SDK of de JRE of maakt niet uit?

Grtz
Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan