"MSI 512 d3 x nx8800gt oc t2d r" in SLI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rampzooi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Berichten
56
Hoi,

Heb al een tijdje de NX8800GT (zie titel). Ben er zeer tevreden over.
Nu wil ik er een tweede naast zetten, maar blijkt tie niet meer leverbaar te zijn. Heb ik nu niet goed genoeg gezocht, of moet ik mijn heil inderdaad tot een andere kaart zoeken.

Mijn doel is om er twee monitoren op te kunnen laten draaien en daarnaast wil ik met een zo hoog mogelijke resolutie aan de gang. Is er een goed alternatief voor een andere kaart ernaast?

Iemand die mij kan adviseren ?:confused:

Alvast bedankt.:thumb:

Rampzooi.
 
Laatst bewerkt:
dan heb je niet goed gekeken hoor

want klik is jouw kaart wel een beetje duur, maar het is maar net hoe graag je SLI wilt he
 
Emile,

Dit is de zgn stille uitvoering. en inderdaad wat aan de dure kant, als ik het vergelijk met 9800-versies.
Daarom heb ik gekeken of ik nog ergens de standaard 8800 kon vinden voor een leuk prijsje.

Bedankt voor de moeite in ieder geval.
 
de 9800gt is in sli compatible met de 8800GT zijn ook dezelfde kaartjes alleen een andere grote qua chip ( in nanometers ) verder ook G92 en even snel,
 
Stel, dat ik er een 9800 GTX+ inzet. .
Is het dan van enig nut als ik 'm met 8800GT in SLI zet ?
Of zeg je van, gooi 8800GT er uit en draai alleen op 9800GTX+?
 
Stel, dat ik er een 9800 GTX+ inzet. .
Is het dan van enig nut als ik 'm met 8800GT in SLI zet ?
Of zeg je van, gooi 8800GT er uit en draai alleen op 9800GTX+?

ik weet dat de 9800GX2 een stuk beter is als de 9800GTX+ , en die kaart heeft 2 8800GT's op een gebakken. dus een 8800GT in sli is beter als de 9800GTX+ , dus een 9800GT en 8800GT in sli ook.
 
Vet man. Denk dat ik overtuigd ben.
Maakt het nog veel uit van welk merk je kiest bij het in SLI zetten, of is het gunstiger om 9800GT van MSI te nemen ?
 
Boel geïnstalleerd. zowel hardware als software. Switch board omgedraaid op MoBo, de SLI bridge card geplaatst en systeem herkent de 2 kaarten.
Volgens handleiding NVIDIA moet ik 'Enable multi-GPU' (onder 3D-settings in de NVIDIA control panel) aanvinken, maar kan dit nergens vinden . Inplaats daarvan vind ik wel 'Set PhhysX configuration (zie att.)
Heb de laatste drivers en NVIDIA-control Panel versie 2.4.370.04.
Geen idee hoe ik nu verder moet....
 

Bijlagen

  • waar multi-GPU..JPG
    waar multi-GPU..JPG
    70,5 KB · Weergaven: 41
physx is totaal iets anders. dat heeft te maken dat de GPU wat werk van de processor op zich kan nemen.
ik zou eventjes kijke bij prestaties.
 
Helaas, in Prestaties staat ook niets vermeld. Vraag me af of ik wel de juiste control panel heb. Neem aan dat tie bij de drivers (182.50) automatisch wordt geupdate indien dit nodig is
 
Laatst bewerkt:
Bios vermeld niets over SLI. Terwijl MoBo toch SLI ondersteunt (P6N SLI Platinum).
Of ik moet verkeerd hebben gekeken. In ider gaeval heb ík niets in bios aangezet... In handleiding komt het in ieder gaval ook niet aan de orde. Enigste is dat ze in eigenschappen venster, een check box laten zien met 'Enable multi-GPU' (lijkt op att 'nvidia sli). Welke bij mij dus niet aanwezig is (zie att eigenschappen)
 

Bijlagen

  • eigenschappen.JPG
    eigenschappen.JPG
    47,6 KB · Weergaven: 40
  • nvidia sli.JPG
    nvidia sli.JPG
    45,5 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan