MSI 760GM-P23 FX boot niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsjustme

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2012
Berichten
152
Ik heb dus de moederbord die in de titel staat. Ik heb net een pc in elkaar gezet maar als ik die opstart kom ik niet in het BIOS menu zoals de handleiding beschrijft maar ik kan alleen een bootable device kiezen. Ik doe dus win7 in de optical drive maar dan staat er: no bootable device terwijl ik daarvoor nog de optical drive heb gekozen in het boot menu. Er zit ook een harde schijf in die pc die ik uit mijn oude pc heb gehaald. Daar staat dus ook nog win7 op en allerlei andere programma's. Dan zou die toch gewoon op mOeten starten daarmee? De harde schijf en optical drive zijn ook gewoon verbonden via sata kabel aan het moederbord. Ook de power supply is verbonden met de harde schijf en optical drive.

Wat kan ik fout gedaan hebben?
 
als je een nieuw moederbord hebt dan zul je windows 7 opnieuw moeten installeren
wil je in de bios komen van het moederbord dan moet je tijdens het opstarten van de pc de delete button of f1 of f2 constant in tikken dit kan verschillen per moederbord
dus niet ingedrukt houden maar intikken totdat je in de bios terecht komt
 
Laatst bewerkt:
Dat ga ik nu even proberen. Maar volgens de handleiding moet ik wachten tot er esc staat. Maar dat komt er niet. Dus ben benieuwd.

EDIT:
helaas lukt het niet. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan