MSI M630 en Windows SP3

Status
Niet open voor verdere reacties.

force317

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2008
Ik heb een MSI M630 notebook waarop Microsoft XP Home SP2 staat. Ik heb reeds enkele keren geprobeerd om service pack 3 te installeren, maar wanneer ik dit doe is mijn draadloze verbinding niet meer stabiel (de konnektie naar mijn router gaat continu aan en uit, van de ene seconde op de andere). Vreemd probleem... Ik kan dus niet meer mijn XP uptodate houden, want mjn draadloze verbinding werkt niet meer met sp3. Voor de rest geeft SP3 geen problemen. Nadat ik sp3 opnieuw heb verwijderd werkt de verbinding opnieuw prima.

Mijn draadloze verbinding heeft een ralink chipset.

Heeft iemand weet van een Microsoft download die draadloze verbindingsproblemen met sp3 moet oplossen?

Beste,

Ik weet dat er mensen zijn die problemen hebben met sp3 van Windows XP, meestal als je een AMD processor hebt!

In ieder geval, ik heb een programma dat kan detecteren wat er mis is en wat je eraan kunt doen: pc-doctor

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en anders de drivers van je draadloze netwerk kaart verwijderen en opnieuw installeren!!!

veel succes

SP3 probleem

Beste,

Ik weet dat er mensen zijn die problemen hebben met sp3 van Windows XP, meestal als je een AMD processor hebt!

In ieder geval, ik heb een programma dat kan detecteren wat er mis is en wat je eraan kunt doen: pc-doctor

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en anders de drivers van je draadloze netwerk kaart verwijderen en opnieuw installeren!!!

veel succes

De eerste maal dat ik hoor dat het aan de AMD Sempron processor zou kunnen liggen. Ik dacht tot nu toe dat het de compatibiliteit met de wireless netwerkkaart was. Je zou verwachten dat MSI voor haar klanten de nodige updates van haar drivers zou ter beschikking stellen, maar niets daarvan. De MSI driver herinstalleren na installatie van SP3 heb ik al eens geprobeerd maar zonder resultaat. En bij Microsoft vindt je nu ook niet direkt de gevraagde informatie. Gek toch ! Je wordt steeds maar aangeraden je XP up todate te houden, maar blijkbaar zijn er nogal wat XP installaties waar dit niet eens meer lukt !

En toen was er Vista ! Hopelijk wordt Windows 7 beter ! In afwachting heb ik ondertussen al een 6 tal maanden ervaring opgedaan met onder meer Ubuntu, een Linux variant. Kwestie van een alternatief te hebben.

Alvast bedankt voor de reaktie. Zal die pc doctor eens proberen ... maar deze is alleen betalend beschikbaar ? geen free home edition of shareware versie ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan