msi nx8500gt videokaart ( van pc naar tv aansluiten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

briezertje

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
hoi
ik heb vandaag een msi nx8500gt videokaart gekocht.
ik weet dat je hem kan aansluiten/doorzenden naar de tv...
maar hoe?

ik heb een S-video kabel
en een 3.5mmjack naar rood/wit tulp.

als ik vervolgens de tv op av 2 of op svhs zet dan hoor ik wel geluid. maar geen beeld:confused:...

dus in de pc zit een S-video kabel en de 3.5mm jack stekker voor geluid.
en in de achterkand van mijn tv zitten de 2 tulp stekkertjes en de S-video kabel
en ik heb aan de achterkand van de tv het scart blokje op '' in '' gezet niet op out.

wie kan mij helpen??

mvg danny

Hoi !

Heb je de instellingen al goed gezet in het nVidia Control Panel ?

Kijk bij: "Set mutiple displays"

Wordt je TV daar al weergegeven ?

Greetz,

Harry.

ja er staat mijn beeldscherm voor de computer + tv maar er staat geen naam bij of zo

groetjes danny

Laatst bewerkt:
Wat ik had op een Medion computer van rond 2004/2005 met S-Video was dat het niet werkte als ik de nieuwste nVidia drivers gebruikte, als ik wat oudere van rond 2006 gebruikte lukte het wel, met precies dezelfde instellingen. Ik meen dat er in het controlepaneel ook een TV wizard o.i.d. was, ook handig om die te doorlopen. Je moet dan kiezen voor PAL B/G. Als het met de nieuwe drivers niet lukt geef ik wel een link naar de wat oudere.

Wat ik had op een Medion computer van rond 2004/2005 met S-Video was dat het niet werkte als ik de nieuwste nVidia drivers gebruikte, als ik wat oudere van rond 2006 gebruikte lukte het wel, met precies dezelfde instellingen. Ik meen dat er in het controlepaneel ook een TV wizard o.i.d. was, ook handig om die te doorlopen. Je moet dan kiezen voor PAL B/G. Als het met de nieuwe drivers niet lukt geef ik wel een link naar de wat oudere.

ja ik heb de wizzart doorlopen en bij de instellingen van de wizzart vraagt hij welk signaal pal B of G
als ik ze vervolgens om en om probeer heb ik nog steeds geen beeld

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan