MSI of ABIT ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bjorno

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
22
Hallo iedereen, uit de titel kan je het waarschijnlijk al afleiden, maar mijn vraag is dus wat jullie het beste vinden qua moederbord: MSI of ABIT ?
In mijn geval twijfel is tussen een 'Abit IB9 i965 Core2Duo S775-DDR2' en een 'MSI - 945p chipset'.
Het is bedoeld voor een 'intel core 2 Duo E6400 2.13 GHz 2Mb S775 1066FSB'.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met deze voor mij tochwel moeilijke beslissing.

Alvast bedankt :thumb:

greetz
 
Voor een Core 2 Duo zou ik gaan voor een Gigabyte DS3 of Asus P5B, hebben de beste reviews
 
Asus ok, P5 Ok, maar zeer zeker m.i. NIET de P5B!

Je bedoelt waarschijnlijk de P5B-E Plus, DAT is (binnen de midrange) een topbord.

Vergelijknaar qua prestaties / futures is de MSI Platinum (P965)

Beide overigens NIET geschikt voor 2 videokaarten.
 
Laatst bewerkt:
Wat is er mis met de P5B dan, dacht dat die anders ook zeer goede recensies had?
 
Daar is qua plankje niets mis mee, alleen betreft het een low budget bord. Op het moment dat je een Core 2 processor gaat plaatsen op een 965 gebaseerd bord, neem ik aan dat je net iets meer wil dan het instapmodel? Verder is de overklokbaarheid bedroevend.

Misschien nog anders verwoord: de allernieuwste Fiat Panda (is die er dan ??) kan op zich heel goede recensies hebben, maar het is toch weer een heel ander karretje dan bijvoorbeeld een VW Golf.
 
Laatst bewerkt:
Misschien nog anders verwoord: de allernieuwste Fiat Panda (is die er dan ??) kan op zich heel goede recensies hebben, maar het is toch weer een heel ander karretje dan bijvoorbeeld een VW Golf.

leuk hoe je dat verwoord :p
ik heb zelf een MSI 975X platinum ... niet tevreden over... men internet valt steed uit als ik bestanden upload, en ook overklokken gaat maar in beperkte maten, ik heb men CPU ooit op 2.7Ghz gekrege,(E6600) maar nu slaat de pc simpelweg vast als ik men multipl. hoger zet dan 285Mhz(x9), ook men RAM durft wel eens in een lagere snelheid keren, onder de 800 dus, ik ben al aan men 2de modo toe, steeds hetzelfde probleem(internet), nu zegt de winkel dat ik het mag inruilen voor een ander merk of zo... ik denk dat ik voor de striker extreme ga van ASUS:evil:

greetz:thumb:
 
Ik betwijfel of je internetproblemen louter door het moederbord worden veroorzaakt.......
 
Ik betwijfel of je internetproblemen louter door het moederbord worden veroorzaakt.......

ik ben van 0 begonnen, enkel drivers geinstaleer (zoals het moet) en toch...

vriend van me heeft net zelfde configuratie als ik, enkel de P5B ipv MSI... zijn systeem loopt foutloos, mijne zegt steeds dat de kabel niet is aangesloten...

maar dat is een probleem voor ander forum,

persoonlijk zou ik niet meer gaan voor de MSI bjorno... maar ja, dat heeft zo zijn history;)

greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan