msi p6n sli v2

Status
Niet open voor verdere reacties.

moonstrike

Verenigingslid
Lid geworden
13 mei 2006
LEES EERST deze vraag kan erg moeilijk zijn en ik wil graag antwoord van systeem bouwers of van mensen met veel verstand van hardware bij voorbaad dank

ik had hier laatst een vraag over dat me pc het niet dee met die p6n sli v2 raad eens hij doet nog steeds niet ook niet met nieuwe RAM (kingston hyperX 64002LLK2 2 gigabyte) en ik denk bij mezelf gvdomme wat doe ik nou fout zelfde probleem weer met die JPW2 4 pin ding deruit wit lichtje gaat branden met 12VOLT fout whiting accaptble operating limits derin wit lichtje gaat uit en hij moet het toch doen met 520 watt ik ben heel bang dak een verot moederbords helpt ohw ja als ik hem opstart zeg maar aanzet dan gaat eerst me dvd rom klikken hij wil iets draaien denk ik en daarna hoor je me fans steeds langzamer gaan IK KAN DAT ROTDING WEL NAAR BUITEN SMIJTEN!!!!!
ik heb alles geprobeert nieuwe CPU van core2duo naar me buurman zijn pentium 4 helpt niet nieuwe graphishe kaart van geforce 7900 GS naar ati x1900XTX vaan buurman helpt ook niet sli mode non sli mode

2de deel

:rolleyes: 2de deel eerste deel was te lang
hier komen me specificaties aan

moederbord msi p6n sli v2
cpu intel core2duo e6600
RAM kingston hyperx64002llK2 2g
2x geforce 7900 GS
western digital caviar WD 2500KS
coolermaster 520 watt ( 600 MAX)

dat was hem ik hoop dat jullie iets weten ALLES IS GETEST EN WEERKT NAAR BEHOREN behalve me moederbord

groeten moonstrike
PS MSI nederland kan me niet verder helpen en verwijst me naar de winkelier waar ik hem gekocht heb stelletje jeweetwel

Laatst bewerkt:
Kan je wel in het Bios van het moederbord komen en zo ja herkend hij de harde schijf?

Ik hou er niet van om topics weer spontaan tot leven te wekken, maar ik vroeg me af of de topic starter al verder is gekomen, aangezien ik exact hetzelfde probleem heb. Ook bij mij is dat witte lampje uit, monitor gaat niet aan, etc.

Alvast bedankt.

de 4 pins voor me cpu power supply was kapot en ik mocht hem omruilen ik heb bijbebtaalt en een Nforce 680i SLI van Evga gekocht :p

Ah ok. Was dit ook zichtbaar? En zo niet, hoe heb je dit dan getest?

In ieder geval heel erg bedankt voor je reactie.

wd

was niet zichtbaar nou ehh getest de hele pc starte niet op en het lag aan cpu power supply dat zijden ze toen ze dat mobo aan de winkel testen :p

Ah ok. Bedankt voor je reactie. Aangezien mijn PC het wel doet als hij een tijdje uit heeft gestaan denk ik niet dat het aan de CPU powe supply ligt. Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan