msi

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
hallo

ik had een msi kt3 2.2+ mhz ,processor snelheid 1.8..nou is die moederbord overleden welke andere soort moederbord kan ik erin plaatsen en alles het zelfde behouden?kan ik een iets snellere moederbord erin plaatsen is dat mogelijk?2.4 of zo misschien 2.6 .

ik moet zo ie zo een ander moederbord,welke kunnen jullie mij aanraden ,en heb zelfs iets gehoord ,dat er moederborden bestaan zonder geluid en zonder lan ,,voor een gamer heb je je eigen geluid dus dat zijn onnodige dingen die de prijs ook zullen laten dalen!Maar hoeft niet perse,als het maar een goed moederbord is ,en snel prijsklasse mag tussen 50 en 100 euro liggen.!

Alvast erg bedankt!!!

Welke processor heb je exact? Er zijn meerdere 1.8 modellen.

Een juiste moederbord hangt van een paar dingen af, zoals je proccesor enzo.

Dus als je je volledige specs neerzet kunnen er suggesties komen.

Vooral de processor is erg belangrijk (juiste socket e.d.)

Voor de prijs van t moederbord maakt het weinig uit of er Lan, of geluid op het moederbord zit.
De meest goedkope moederborden hebben dat al standaard erop zitten....

hoi

hallo

ata 133 raid
pc is al weg maar zover ik weet is de moederbord een ddr 333 266 memory dus misschien kan je dat wel hier aan zien ,,,misschien handig om te weten ,,ik had een fout gemaakt en mijn processor was opeens van 1.8 naar 1.35 en mhz was 1500 geworden ,,van de bepaalde sooort socket weet ik niet ,en anders moet ik de processor ook vervangen maar dat vind ik onnodig ..maar wat moet MOET!!

bedankt op jullie antwoorden en misschien worden jullie hier een beetje weizer van

msi kt3 ultra

hoi

nee dat is hem niet ,ik heb de msi kt3 ultra en geen msi kt3 ultra 2 begr je ...mijn moederbord kost 30 euro net opgezocht ,,dat stelde dus niet veel voor haha..ik heb eens gekeken en het is een socket A en kan behoorlijk wat snellere moederbord erin zetten !!ik zoek eigenlijk een msi bord met overclock mogelijkheden en dat heel simpel in de bios !is wel prijzig dus dat zit mij wel dwars ,heb er een gezien 170euro :8-0: maar ja effe verder zoeken en alle antwoorden en tips van moederboden zijn welkom!!!

Bedankt alvast !!!

Mikey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan