msimn.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
szAppName : msimn.exe szAppVer : 6.0.2900.2180 szModName : hungapp
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000

Weet niet wat bovenstaande allemaal betekent, maar ik weet wel dat msimn.exe met Outlook Express te maken heeft.
Laatste tijd gaat binnenhalen post, sowieso opstarten Outlook Express supertraag. Krijg post wel binnen, het hapert wel.
Wat is er a/d hand?

Ik werk onder XP Home edition en IE 6.
Nog ff iets: heb wel gratis versie Spamfighther aanstaan en ik geloof dat ik ook spamsoftware van AtHome heb draaien.

:o

Laatst bewerkt:
Zal mijn vraag anders stellen:

er zit echt iets niet goed met Outlook express.

heel traag op gang met bijv. binnenhalen post

Wil gewoon terug naar de basis, toen het wel goed ging.
Krijg de indruk dat als ik OE opstart programma's meelopen of iets in die geest.

Zou het door Spamfighter komen?

Dank alvast.

Ik weet niet of je spamfighter kunt uitschakelen en zo de proef op de som nemen, en als er ook iets van ATHome draait kunnen die twee elkaar in de weg zitten.

Heb Spamfighter idd uitgeschakeld, nou, gewoon verwijderd, en krijg de indruk dat het nu iets soepeler loopt.

Toch nog een vraagje. Net zoals er binnen IE6 upgrades/updates zijn, bestaan die neem ik aan ook voor Outlook Express.
Verstandig om dit zo nu en dan te doen, zo ja, is er een link van?

TIA.
J:cool:

Die zou je dan kunnen vinden bij Windows update, (Start>Alle programma's>Windows update.
En op die pagina klik je (na het zoeken) op aangepast en dan Software optioneel.

En ja, het is verstandig om programma's up to date te houden.

Laatst bewerkt:
Heb teneinde raad dit virusscan-programma maar op mijn PC laten lopen en sindsdien loopt OE soepeltjes, alhoewel ik wel een virusscanner heb. :o

Mss, installeer ik Spamfighter weer terug en lag het niet daaraan, omdat ik het best een handig ding vind.

Ik weet niet welke je hebt maar niet alle Anti-virusscanners zijn even goed natuurlijk :)

Heb PC antivirus van AtHome lopen. Duszzz..
Las wel in een andere draad dat AtHome laatste tijd problemen had met OE.
Maar goed met Spamfighter terug loopt het nu als een trein.

Nog dank voor het meedenken.

:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan