msjav86.exe ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

atalanta

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2003
Hallo,
Op sommige sites zie ik alleen omlijnde vlakken (vlakjes)
met een rood kruisje.In het verleden heb ik dat al eens gehad en dat werd opgelost door het installeren van
een bestandje dat er ongeveer uitzag als:msjav86.exe
Weet iemand de juiste naam en waar te halen ? B.v.d.
Groetjes,Atalanta.

Bedankt jongens.
Ik heb msjavx86 gedownload en geinstalleerd. Daarna de updates gedownload en geinstalleerd,maar het probleem is daarmee niet opgelost. Bijkomend probleem: vrijwel iedereen die inlogt op www.zeguers.be krijgt een pop-up venster.Alleen ik krijg dat pop-up venster niet te zien.(filter uitgeschakeld)Raadsel.

Bedankt voor de reacties, maar het probleem bestaat nog steeds ondanks download en installatie van MSJAVX86 en de updates. Raadsel !

Ik begrijp het niet meer. Wat is je probleem, de rode kruisjes of het wegblijven van pop-up schermen?

Ik denk dat je ook nog een popup killer of zo aan hebt staan. Als je die popup wilt zien moet je instellen dat je die bij die pagina wel wilt zien.

Net als wat Wim vraagt. Rode kruisjes zijn nu weg? Alleen de popup wil dus niet komen?

Trouwens, op die site die je aangeeft zie ik onderaan bij "klik hier"ook een rood kruisje. Dat ligt aan de maker van de site en niet aan jou. En als ik klik op "klik hier" word ik ook niet goed doorgelinkt, ik krijg dan www.mywebsearch.com. De popup die iedereen krijgt te zien, krijg ik ook niet te zien :confused:

Dus nogmaals.......omschijf je probleem eens.:)

Laatst bewerkt:
msjavx86

Hallo,

Het probleem is opgelost, maar het zat veel dieper dan ik dacht. Mijn pc ging steeds moeilijker doen en ik kon tenslotte ook jullie antwoorden niet meer zien of antwoorden plaatsen.Bovendien gaven ook steeds meer programmas de geest. Waarschijnlijk was de reden: Gistermorgen heb ik Regclaener gedraaid en zonder nadenken 243 gevonden regitems laten wissen.
Achteraf besef ik dat dat stom was, maar ja....
Vanmorgen heb ik teneinde raad mijn HD geformateerd en Windows XP en mijn programmas opnieuw geinstalleerd en nu loopt alles weer als een zonnetje !!!
Ook de genoemde link naar dat genoemde pop up filter
werkt nu perfekt.
Allemaal hartelijk dank voor het meedenken. Groetjes.

Met formatteren los je bijna alles op:D Jammer dat het zo moest, maar een schone pc is ook altijd weer lekker:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan