msn 2009 die 2011 update pusht

Status
Niet open voor verdere reacties.

l3efamousz

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2010
mijn msn 2009 wil 2011 update pushen..

pushupdate.jpg

Iemand een trucje hiervoor?
Msn 2011 is toch echt een drama voor mij..

Helaas is dit niet mogelijk (na mijn weet), maar 2011 is vrijwel zo in te stellen als 2009.
Er zit namelijk een knopje en dan verwijderd hij het grote lompe vak, dan houd je alleen de contacten lijst over.
Ook zijn de favorieten enzo gewoon uit te schakelen via de instellingen.

als dat het enige probleem is overweeg dan msn plus als extraatje te installeren, deze heeft misschien enkele commando's zodat je het simpel kan veranderen.

Hoi,

Messenger 2011 valt echt wel mee hoor. Je kunt heel snel terug naar de weergave van Messenger 2009.

Hoe je Messenger 2011 aanpast naar de weergave van 2009, maar ook hoe je de verplichte upgrade kunt voorkomen lees je in deze handleiding: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?p=655596.

Laatst bewerkt:
Het was inderdaad voor mij ook erg wennen dat MSN 2011 per se je voor- en achternaam liet zien.
Ik heb het kunnen oplossen door van mijn voornaam Muchacho te maken en van mijn achternaam NL.
Zo kwam er netjes "Muchacho NL" te staan (namelijk niet iedereen in mijn MSN lijst kende mij toen al persoonlijk).

En toevallig vroeg een vriendin van mij gisteren hoe ze de mogelijkheid om een redelijk lange naam of zin te laten zien kon terugzetten.
Dit kan bij het instellen van je profiel door "Mijn informatie tonen" aan te vinken.
Dan komt er een veldje achter je naam waar je dus zoals vanouds hele kreten kunt neerzetten.

2011 is echt verrot. niet alleen kan je je naam niet meer goed aanpassen.
ook loopt die constant vast (licht niet aan mijn pc.)
als ik een contact open. of typ. dit heb ik niet met 2009. ben blij dat ik die weer terug krijg

Dan moet je toch echt even kijken, want het ligt weldegelijk aan je PC, want dan hadden we er allemaal last van gehad (het vast lopen)
En ik heb er geen gram problemen van.

Ok, ik ben het eigenlijk wel eens met wat Eagle Creek in de link in zijn bericht schrijft, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat al die verplichte verandering enorm frustrerend zijn.
Zowel voor jou als voor Eagle Creek een hierover kort geleden geplaatste tip:

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...il-je-bij-je-huidige-verzie-blijven?p=4547789

N.B: Let wel!!!: Goed lezen! Op eigen risico!!! Maar het schijnt wel te werken... ;)

ik heb hetzelfde probleem, dat hij aangeeft perse te instaleren, echter wil ik liever niet live essential, en ondanks pogingen het wel te instaleren lukt het niet eens.
ik heb hier vista op mijn laptop, echter op mijn pc heb ik xp staan en daar geeft hij niet aan dat ik moet upgraden.
hoe zorg ik ervoor dat het weer werkt op vista?

Oftewel: Compatibiliteitsmodus op Windows XP zetten en uitvoeren als Administrator aanvinken.

Waar is dat precies afgeraden? Ben ik wel benieuwd naar waarom dat afgeraden is.
Ik heb namelijk Engelstalige handleidingen gezien waar het wel bij stond.

Ben ik wel benieuwd naar waarom dat afgeraden is.
Goede vraag, die ik dan ook zal beantwoorden.

Ik heb namelijk Engelstalige handleidingen gezien waar het wel bij stond.
Met alle respect maar dat is een argument van niets. Het internet en napraten zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het voorbeeld van de klok en de klepel heb ik nog nooit zo vaak op zien gaan.

Er is geen enkele reden waarom Messenger mét administratorpermissies zou moeten draaien. En alleen al om die reden (of het ontbreken ervan), móet het ook niet met administratorpermissies draaien. Om een pc veilig te gebruiken dien je het "least user access"-principe toe te passen.

Messenger is één van de bekende bronnen van virusbesmettingen. Applicaties die vanuit applicaties starten met verhoogde rechten, krijgen ook weer verhoogde rechten met zich mee. Klik je dus een link aan, of open je een bestand direct vanuit Messenger, zal ook deze actie beïnvloed zijn.

Met name wanneer je een verouderde versie van Messenger gebruikt die mogelijk last heeft/zal krijgen van beveiligingslekken, is het programma alle systeemrechten geven een slechte zet. Maar ook los daarvan zou een applicatie nooit administratorpermissies moeten krijgen, tenzij dat noodzakelijk is. Je maakt je pc daarmee onnodig kwetsbaar.

Laatst bewerkt:
Ik ben vanuit mijn (security) achtergrond daar erg strikt op, dat weet ik. Maar ik vind het wel belangrijk dat ik mensen bewust kan maken van e.e.a. Natuurlijk stel je de pc niet meteen bloot aan alle horror en verdoemenis die op het internet te vinden is maar ik krijg altijd de kriebels als mensen dingen adviseren, zonder precies de impact te weten.

Uiteindelijk gebruiken veel mensen pc's ook voor privémails, internetbankieren en andere belangrijke zaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan