MSN 4.7 naar 6.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef30

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2001
Op mijn nieuwe pc staat standaard al Messenger 4.7 geïnstalleerd. Nu werkte ik altijd met Messenger plus (dacht versie 6.2).
Ik kom er nu achter dat ik bijvoorbeeld als ik in MSN op Postvak In klik, naar mijn inbox van Outlook Express ga. Voorheen ging hij dan naar postvak in van Hotmail. (Dit wil ik dus weer zo hebben. Weet niet of dit aan de versie ligt hoor!).
Verder zie ik dat ik geen achtergronden kan instellen en in mijn profiel geen foto oid kan invoegen!!

Moet ik hiervoor echt versie 6.2 hebben?? Messenger Plus?? En hoe installeer ik die dan? Want ik heb op het forum al gelezen dat de nieuwe versie niet de 4.7 versie overschrijft!?!

Wie kan en wil mij helpen??

Groetjes, Eef

als het goed is dan wil hij automatsche update zo niet dan gewoon ff verwijderen en dan de verise die wilt der op zetten.

Eerst 4.7 de-installeren,dan 6.2 installeren.
Denk even goed na over MSN PLUS.Je computer zit meteen vol spyware en andere troep.Wellicht achterwege laten ?
Verwijderen is afhankelijk van je besturingssysteem.
Installeren kun je gewoon via msn.

Succes.

Geplaatst door upsidaisy

Denk even goed na over MSN PLUS.Je computer zit meteen vol spyware en andere troep.

Als je tijdens het installeren van msn plus goed leest en NIET de sponsors accepteerd is er niks aan de hand

de 4.7 en de 6.2 hebben toch niets met elkaar te maken ... 4.7 is windows messenger, 6.2 is msn messenger ...
en de plus is een uitbreiding voor op msn - messenger te zetten, messenger plus bestaat dus niet.

Oké.... nu willen we dus Windows Messenger 4.2 verwijderen, maar krijgen dit niet voor elkaar!! Als we via program files de map willen verwijderen, krijgen we de volgende melding:

Kan msgsc.dll niet verwijderen. De toegang is geweigerd.
Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.

We hebben al zoveel mogelijk proberen af te sluiten, dus zouden niet weten wat er nog moet draaien!!

Hoe moeten we nu verder??

Groetjes, Eef

via Configuratiescherm dan software en daarmee verwijderen.
en msn moet rechts onder niet staan want dan is hij nog aan

@M@rio:

Het vinkje staat bij mijn weten zo dat sponsor geactiveerd is en de praktijk leert dat mensen hier niet naar kijken.
Vaak is het enter,enter,enter

Het is gelukt!!!

Eerst Windows Messenger eraf gehaald via de link van Biertjuh. Daarna Messenger 6.2 en Plus erop!! Geen sponsors

Bedankt allemaal!! :thumb:

Groetjes, Eef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan