Msn 4.7

• Onderwerp starter Onderwerp starter saab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

saab

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2002
Ik heb MSN 4.7 en 5.0 op mijn PC. Ik wil graag van 4.7 af maar dit gaat niet via de reguliere weg. Kan iemand me een tip geven?

probeer dit eens

Microsoft zegt dat het niet kan en dat MSN een onderdeel is geworden van het systeem onderstaande tweak bewijst dat het wel kan.

Zorg er wel voor dat verborgen bestanden en mappen weergegeven worden.

Ga hier voor naar extra / mapopties / weergave / en in het venster kun je onderin alle bestanden weergeven aanvinken.

1. Ga naar de map C:\Windows\inf.

2. Open het bestand SYSOC.INF

3. En zoek de regel met msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7

in het file en haal daar het woord HIDE weg.

De regel komt er dan zo uit te zien msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,,7

4. Sla het file op en sluit dit ook.

5. Ga nu naar Configuratiescherm / software / Windows onderdelen
toevoegen,verwijderen en nu is het mogelijk om Windows messenger de deïnstalleren.

Vraag verplaatst van software XP naar de MSN sectie

Tazman, bedankt voor je rappe antwoord. Ik heb precies gedaan wat je schreef. Helaas is mijn Msn 4.7 niet verwijderd!!!

ik heb het zelfde probleem gehad met 4.7 en versie 5 naast elkaar.
4.7 verwijderd en bleef terug komen en zo na paar x opstarten blijft ie weg dus wie weet.

Tlukt

Geplaatst door tazman
probeer dit eens

Microsoft zegt dat het niet kan en dat MSN een onderdeel is geworden van het systeem onderstaande tweak bewijst dat het wel kan.

Zorg er wel voor dat verborgen bestanden en mappen weergegeven worden.

Ga hier voor naar extra / mapopties / weergave / en in het venster kun je onderin alle bestanden weergeven aanvinken.

1. Ga naar de map C:\Windows\inf.

2. Open het bestand SYSOC.INF

3. En zoek de regel met msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7

in het file en haal daar het woord HIDE weg.

De regel komt er dan zo uit te zien msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,,7

4. Sla het file op en sluit dit ook.

5. Ga nu naar Configuratiescherm / software / Windows onderdelen
toevoegen,verwijderen en nu is het mogelijk om Windows messenger de deïnstalleren.

Hier lukt dat best, nu nog zien hoe die zich gedraagt na een herstart, het is alvast weg uit het startmenu die vorige versie 4.7
Thanks

Mensen, bedankt allemaal voor de moeite!! Het heeft allemaal niet geholpen wat jullie zeiden.

Ik kreeg een tip: Download XP antispy, dit is een klein progje die je de mogelijkheid geeft om o.a. MSN 4.7 te verwijderen.

Groetjes
Saab

Ondeed

Inderdaad, de manier hierboven lukt toch niet...lukte in eerste anstantie wel maar hij bleef terugkomen. Dan maar even een kijkje genomen in mijn geinstalleerde tweak pro die ik staan heb, herinnerde me hier iets te hebben gezien van msn en inderdaad. Met deze heb ik tenslotte de vorige versie uit xp kunnen halen...

Den 6.0 werkt overigens prima...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan