msn 4 of msn 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

T.J.Coenraads

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2001
Berichten
370
Hallo,

Momenteel gebruik ik MSN 4.7
Ik overweeg om versie 6 te installeren maar weet niet of hier weer allerlei nadelen aanzitten die in eerste instantie niet meteen duidelijk zijn. Graag advies.

Teun
 
MSN 6 is beter dan 4.7 imo.

Met MSN 6 kan ik gewoon bestanden versturen ook al zit ik achter een 'ICS server' (internet delen).. tevens heb je de mogelijkheid zelf emoticons toe te voegen en te gebruiken in je conversaties (de andere persoon ziet ze dan ook). Je kan ook een aantal spelletjes spelen met je contactpersonen (best leuk soms) en verder.. je kan achtergronden, avatars enz gebruiken..

Ik zou het zeker proberen.. :)
 
Je kunt het altijd een tijdje proberen. Als het niet bevalt kun je alsnog terug naar MSN 4.7:p
 
Geplaatst door BrEeZeR
MSN 6 is beter dan 4.7 imo.

Met MSN 6 kan ik gewoon bestanden versturen ook al zit ik achter een 'ICS server' (internet delen).. tevens heb je de mogelijkheid zelf emoticons toe te voegen en te gebruiken in je conversaties (de andere persoon ziet ze dan ook). Je kan ook een aantal spelletjes spelen met je contactpersonen (best leuk soms) en verder.. je kan achtergronden, avatars enz gebruiken..

Ik zou het zeker proberen.. :)

Die achtergronden, avatars, etc, krijgt de ander die ook te zien als die niet MSN6 maar een oudere versie heeft draaien?
 
Installeer 6 al maar en laat die maar staan, want binnenkort gaat Microsoft alle gebruikers "dwingen" te upgraden door oudere versies niet meer te ondersteunen...... Dit o.w.v. de security risks van oudere versies.

Naar het schijnt min. MSN 5.0, ik gebruik het zelf niet, maar hier is het artikel waar ik het gelezen heb.

Microsoft Forces MSN Messenger Upgrades
And just in case you thought I'd be able to stop discussing
security this week, here's another related story: Microsoft revealed
this week that the company will require its Instant Messaging (IM)
users to upgrade to newer versions of MSN Messenger and Windows
Messenger. For security reasons, beginning October 15 the company will
shut off older-version access to the MSN Messenger network. Acceptable
versions include MSN Messenger 5.0 or newer, Windows Messenger
4.7.2009 or newer, and MSN Messenger for Mac version 3.5 or newer. The
company is also shutting out third-party IM applications, such as
Cerulean Studios' Trillian, that integrate with Messenger, citing
security concerns. Microsoft isn't discussing the security problems
the company found in earlier Messenger versions, but this news doesn't
come as a huge surprise, and most IM users tend to upgrade to newer
software versions anyway.
 
Heb MSN Messenger 6.0 nu geïnstalleerd, ziet er aardig uit. Maar hoe kom ik nu (in XP) van Windows Messenger 4.7 af? Want die staat er ook nog steeds op en kan blijkbaar niet zomaar verwijderd worden... 'k Wil geen twee Messengers op m'n computer.
 
Geplaatst door buffy
Heb MSN Messenger 6.0 nu geïnstalleerd, ziet er aardig uit. Maar hoe kom ik nu (in XP) van Windows Messenger 4.7 af? Want die staat er ook nog steeds op en kan blijkbaar niet zomaar verwijderd worden... 'k Wil geen twee Messengers op m'n computer.

software> msn 4.7 verwijderen?
 
verplaatst van overige software :)
 
Geplaatst door dude90


software> msn 4.7 verwijderen?

Zo simpel is het dus niet, want Windows Messenger 4.7 komt niet in die lijst voor. Wel staat er "MSN-invoegtoepassing voor Windows Messenger"... Kan dat weg? Of werkt MSN 6 dan ook niet meer?
 
Geplaatst door buffy


Zo simpel is het dus niet, want Windows Messenger 4.7 komt niet in die lijst voor. Wel staat er "MSN-invoegtoepassing voor Windows Messenger"... Kan dat weg? Of werkt MSN 6 dan ook niet meer?
Zit er een uninstaller bij? Anders ( heb ik gedaan) gewoon de map weggooien. :D
 
Geplaatst door dude90

Zit er een uninstaller bij? Anders ( heb ik gedaan) gewoon de map weggooien. :D

Nou, hopelijk doe je dit niet met elk programma! het is nl. vragen om problemen...


@ buffy,

Zo kun je Messenger 4.7 verwijderen:

Ga naar Start\Uitvoeren en typ (of plak) deze opdracht in het veld en druk op OK.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove


succes
 
Henrik,

die methode had ik inmiddels ook via de zoekfunctie gevonden, maar evengoed bedankt. 't Is gelukt.

Buffy
 
Geplaatst door buffy


Die achtergronden, avatars, etc, krijgt de ander die ook te zien als die niet MSN6 maar een oudere versie heeft draaien?

Nope, achtergronden zie je alleen zelf en avatars ziet iedereen met MSN6..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan