Msn 5.0 ineens gek geworden!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker220

Banned
Lid geworden
19 jan 2002
Hoi
Ik zit met een probleem:

De gehele tijd geen probleem gehad met msn, nu echter heb ik dit probleem:
Ik kan alleen nog msn aanklikken met de icoon geheel rechts onderin van de taakbalk terwijl ik er eerder ook een icoon had aan de linkerkant en die gebruikte ik altijd om msn op te roepen.
Hoe kan dit.

Tevens heb ik het idee dat er meerdere "rommel" van eerdere downloads achter is gebleven en een beetje ellende veroorzaakt.
jullie hulp graag??

Bart, vriend

je hebt m niet niet op je buroblad staan??
ga eens naar start, programma's en zoek daar msn, rechtermuisklik en KOPIEREN NAAR buroblad snelkoppeling maken

eerst alles verwijderen en daarna
opnieuw installen

als ik er al 24 uur mee bezig ben vertel me dan even hoe????????:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
ik kan dan wel "dom" zijn maar zoooooo dom niet maar goed..............

wat is dan jouw probleem, wil je het niet opgelost hebben of zo????

Bart,

Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat het probleem is... :confused:

Ik kan alleen nog msn aanklikken met de icoon geheel rechts onderin van de taakbalk
Dus start MSN automatisch op met windows? (anders komt ie niet in systray te staan) zo niet, hoe start je hem op?
terwijl ik er eerder ook een icoon had aan de linkerkant en die gebruikte ik altijd om msn op te roepen.
Bedoel je het icoontje bij Snel starten? zo ja, dan kun je een snelkoppeling maken in de map Quick Launch.
Je zegt trouwens dat je geen snelkoppeling kunt maken op het bureaublad. wat gebeurt er dan? krijg je een foutmelding of zo?

gtz

Oke dan nog een keer.
Ik had eerder 2 icoontjes voor msn, enwel 1 rechts onderin en een snelkoppeling links onderin en met die snelkoppeling starte ik msn op maar nu is die snelkoppeling pleitte en lukt het me met geen 10 paarden om een nieuwe te zetten wat ik ook doe dus start ik msn op nu met de icoon die rechtsonderin staat, dus kan wel opstarten maar niet meer op de manier zoals het eerder was.
thats it
tevens heb ik wel msn erop maar ik wil het eigenlijk een keer alle msn-**** eraf en dan in een keer nogmaals erop zetten, maar hoe krijg ik en hoe weet ik dat alles eraf is???????:thumb:

MessengerPlus2 Register (per gebruiker) "C:\Program Files\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe" /WinStart
msnmsgr Register (per gebruiker) "C:\PROGRAM FILES\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE" /background
ScanRegistry Register (per machine) c:\windows\scanregw.exe /autorun
Taakcontrole Register (per machine) c:\windows\taskmon.exe
SystemTray Register (per machine) SysTray.Exe
LoadPowerProfile Register (per machine) Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
EnsoniqMixer Register (per machine) starter.exe
TaskMonitor Register (per machine) c:\windows\taskmon.exe
StillImageMonitor Register (per machine) C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
iamapp Register (per machine) C:\Program Files\Norton Internet Security\IAMAPP.EXE
SpeedTouch USB Diagnostics Register (per machine) "C:\Program Files\Alcatel\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe" /icon
Tweak UI Register (per machine) RUNDLL32.EXE TWEAKUI.CPL,TweakMeUp
ccApp Register (per machine) "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
ccRegVfy Register (per machine) "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
LoadQM Register (per machine) loadqm.exe
LoadPowerProfile Register (computerservice) Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
SchedulingAgent Register (computerservice) mstask.exe
Machine Debug Manager Register (computerservice) C:\WINDOWS\SYSTEM\MDM.EXE
nisserv Register (computerservice) C:\Program Files\Norton Internet Security\NISSERV.EXE
ccEvtMgr Register (computerservice) "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe"
ScriptBlocking Register (computerservice) "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Script Blocking\SBServ.exe" -reg
MessengerPlus2 Register (computerservice) "C:\Program Files\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
--------------------------------------------------------------------

Mischien zegt dit wat omtrent het msn-verhaal????
dit zit allemaal in de opstart.

en wat kan er uitgeschakeld worden van de opstart dus de dingen die niet echt met de opstart mee hoeven ??

Laatst bewerkt:
Bart, ziet er in eerste blik niet slecht uit, kijk wat hier staat, start op als jij de computer start dus alles wat je uitvinkt start ie ietwat sneller op

op den site

en ga alfabetisch na wat eventueel niet weg mag,
Heb ooit eens van Saldos gehoord dat het meeste er wel af kon, maar tegenwoordig moet je als je Norton system works 2003 heb moet je alles van norton laten staan

ik zie hier het probleem niet in

dus alles er gewoon af halen en daarna op nieuw installen

dus alles er gewoon af halen en daarna op nieuw installen
---------------------------------------------------------------

wat bedoel je met bovenstaande????????

en het gaat erom dat ik weet wat wel of niet mee opgestart kan en moet worden en wat niet.

nee Bart, het opstart lijstje ziet er wel redelijk uit , geen gekke dingen, maar MSN verijderen alles wat er op zit, en dan op nieuw installen

kijk voor de verwijder tooltjes en tip ff in de zoek functie

kijk voor de verwijder tooltjes en tip ff in de zoek functie
--------------------------------------------------------------------

ik neem aan zoeken bij helpmij.....???????

en uhhh bedankt alvast vriend.........:thumb:

gebruiker220,

jouw probleem van msn is makkelijk op te lossen.
doe dit: ga naar: deze computer\c\program files\msn messenger-daar heb je een icoontje die msnmsgr.exe of msnmsgr heet.
rechts klik erop en maak een snelkoppeling ervan.
rechtsklik op die snelkoppeling die je hebt gemaakt en kies voor knippen.

ga nu naar: deze computer\c:\windows\application data\microsoft\internet explorer\quick launch. rechtsklik in die map en kies voor plakken. dan heb je je icoontje weer terug.

en gebruiker220, wat betreft die dingen die in msconfig-opstarten staan: je mag ze allemaal uitvinken zonder probleem. laat alleen je virus scanner, je firewall en scanregistry staan. dat zijn de enigste dingen die je nodig hebt en verder niets.

saldos:

Het knippen en plakken lukt en het icoontje staat er maar als ik er op klik om te starten dan zie je 1x snel het zandlopertje en verder niets hij start niet op , met geen van beiden........
en nu???????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan