MSN 6.0 is officeel uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Besturingssysteem
Win 11 Enterprise
Office versie
O365 Enterprise
http://messenger.msn.nl/

homepage_splash.jpg

Veel plezier ;).

Owhja, een goede site voor avatars en emoticons: www.j-p-it.nl/~msnfanaat :).

Tot nu toe geen fout ontdekt...

Ik mis alleen schaken...

Leuke geluiden bij de games:D.

Nou, ik heb ook maar MSN6 full geinstalleerd, alleen hij is ineens onzetten traag? Ook me email checken in Hotmail middels MSN6.0 gaat traag. Met de Beta-versie was dat niet zo.

Dat geldt voor mij ook. De computer is ineens bij het opstarten heel traag geworden. Maar wat erger is, ik heb nu 2 versies en ik kan de versie 5 niet deïnstalleren. Dat weigert het programma. Dus wat gebeurt er? Ik heb 6. Die start niet op en 5 kan ik er niet uitgooien. Wie kent dat?

Geplaatst door Muurhond
Nou, ik heb ook maar MSN6 full geinstalleerd, alleen hij is ineens onzetten traag? Ook me email checken in Hotmail middels MSN6.0 gaat traag. Met de Beta-versie was dat niet zo.
ik had met de onofficiele beta geen probs, met de officiele beta wastie wel traag...maar nu ist weer goed :) :thumb:

MSN6 Full start automatisch op, tegelijker tijd met Windows. Ff uitzetten dus.

Ik heb de pc na installatie vans MSN6 opnieuw opgestart, en nu werkt alles weer snel en goed.

Geplaatst door joyrider
wie weet er één url voor het bannertje
tja...'k zou zeggen...neem msnplus
maar aan de andere kant ook weer niet...het vertraagt msn gigantisch en zit ook nog vol met spyware :confused:

inderdaad veel spyware ..geen belangstelling daarvoor..dank je wel..

Geplaatst door joyrider
inderdaad veel spyware ..geen belangstelling daarvoor..dank je wel..
tja, ik hou me aanbevolen, als je der eentje weet :thumb: (vind het ook irri dat ding :( )

ik heb er ook wat heel wat gezocht en je vind ze ook wel maar nog niet voor versie 6.0( 6.0.0602)
(ik heb hem nog niet gevonden)

MSn Plus kan je gebruiken. Gewoon na installatie scannen met Spybot Search&Destroy. :)

Weet iemand wanneer 7.0 uitkomt?

Ongeduldig:D:D.

Trouwens, mijn (helpmij-)add-ons hebben het begeven. Bij iemand anders die ik ken ook, bij jou ook (?). Opnieuw installeren werkt ook niet.

MSN 6 foutje?

Owhja, als iemand een bestand niet accepteert staat er ook dat de overdracht mislukt (en niet geweigerd) is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan