msn 6,1 valt steeds uit???

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulmaster

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2003
Hej allemaal,

Ik heb sins kort msn 6,1 op me computer geinstalleerd. Ik draai onder windows xp prof sp1. Maar nu het probleem, zodra ik tussen de 1 en 15 minuten erop zit valt me hele internet uit.

We hebben hier thuis een netwerk van 4 computers, en op elke computer valt het internet dus uit. We hebben een router en een hub ertussen zitten.

Weet iemand misschien wat het is??

Gr Paul

Heb je op de router ingesteld "time to live 15 minutes" ?
Dan vervallen de ip adressen, en dns na 15 minuten.

Die moet je op oneindig zien te zetten.

Hej,

Weet iemand misschien hoe ik hem wel goed kan instellen. Ik heb een edimax broadcast router.
(als iemand dat wat kan helpen)

Gr paul

Ik heb hier sins een paar dagen ook flink last van.
Ineens off-line zonder dat ik het in de gaten heb.

6.1 gedeïnstaleerd, andere versie. Tot 4.7 aan toe, maar geloof niet dat het nu wel goed is.
Ik heb trillian maar erop gezet, niet dat dat me bevalt, maar heb ik teminste even een alternatief.

Is er soms bij de MS servers weer es wat mis?
Ik weet de url van de status pagina niet meer, dus heb geen id, weet iemand anders de url?

volgens mij is dit iig geen probleem met msn. ik sluit me aan bij de conclusie van paul-rt

Heb ik ook voor dat msn 6.1 uitvalt ineens
terug 6.0 geinstalled
kheb win2000

Casama

Ik heb thuis casema kabel met een router en het gebeurt mij ook regelmatig de laatste tijd.
Ik heb het zelf geprobeerd met 4.7 en 6.1 en ze geven beiden hetzelfde probleem, heb het idee dat er iets bij de Casema gebeurt maar die weten natuurlijk van niets.
Op mijn werk draait het als een zonnetje dus denk ook niet dat het aan MSN ligt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan