msn 6.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Wat een drama, ik heb msn 6.1 geinstalleerd...en krijg er gratis van allerlei troep bij die ik niet wil... nu heb ik hem verwijderd en wil 6.0 weer terug maar die kan ik niet meer downnloaden..en ik kan de setup van 6.0 oook niet meer op mijn computer vinden, iemand enig idee hoe ik 6.0 weer terug krijg???

Bedankt!!
Sorry voor de late reactie, maar ik kreeg hier geen email notification, dus dacht dat er helemaal niet gereageert was.
Ik heb inmiddels weer 6.0 geinstalleerd.

Huh? welke troep heb hier nergens last van. Draai alweer een poosje msn 6.1

Allemaal spyware volgens mij, ik krijg ineesn links van mijn scherm een lycos kolom en ik krjig er gratis en voor niks een andere zoekmachine bij bovenaan.. en google gaat dan weg... ik weet niet wat dat allemaal is hoor, maar ik vond het vreselijk en dat kwam allemaal nadat ik 6.1 had geinstalleerd.

Ja precies, volgens mij zie ik dat steeds meer gebeuren.. ik krijg veel meer reclame dan een jaar terug.

Het kan trouwens ook in de nieuwste update van MSN plus hebben gezeten hoor.. ik weet niet helemaal zeker waar het vandaan kwam maar wel na een update van msn of msn plus.

Dat heb ik inderdaad vaker gelezen en dit was de oplossing: Verwijder je MSN plus via Configuratiescherm > Software > Vervolgens installeer je MSN Plus handmatig. Start het installatieprogramma en kies voor handmatig installeren en klik op volgende. In het volgende venster vink je de optie: "installeer sponsors" uit. Daarna installeert het programma alleen MSN Plus zonder Spyware en irritante progjes zoals die extra Explorer-balk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan