msn 6.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bouncer463

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2004
Ik kan me niet aanmelden op msn,krijg altijd de melding aanmelden bij .net messenger service is mislukt,mogelijk vanwege een probleem met de service of met je internet-verbinding. Controleer of je verbinding hebt met het internet. 0x81000301

Heb al vanalles geprobeerd. Ook bij Norton AntiVirus de opties gecontroleerd maar het gaat nog steeds niet.

Alvast bedankt

Ik heb sinds gister dezelfde foutmelding

en alles geprobeerd ook

msn 6.1 error

Hoi amaal,

dat msn 6.1 is gisterochtend (2/5/2004) tijelijk plat gegaan wegens "maintainence" (of hoe je dat ook schrijft) iig daarna is het voor een overgroot deel niet meer mogelijk om online te komen met msn messenger. Ook ik heb hier last van :mad: krijg ook diezelfde error code gister op google gezocht en hier en daar wat info gevonden en een of andere amerikaanse site met de oplossing. Ik dus braaf proberen resultaat dode laptop. Zit nu op vaste bak om het te fixen maar lukt me nog niet :( maar gaat goed komen duurt alleen nog ff grtz

radio

Ik krijg ook hetzelfde bericht, dan hebben we wellicht hetzelfde probleem. Zou het dan aan Norton liggen? Die kan ik ineens niet meer aanzetten. Volgens mij ligt het aan Outlook Express. Ik heb ook zon'n vraag op dit forum gezet, maar nog geen antwoord gekregen. Groetjes, Yvonne

Euhmz het ligt niet aan norton hier want die heb ik namelijk niet geinstalleerd. En met outlook express krijg ik wel gewoon verbinding dus lijkt me sterk als het daar door komt.

Ja, das nou juist het gekke. Ik heb ook gewoon verbinding met Outlook Express, maar niet alles werkt goed via Outlook. Zo is er een discussiegroep die ik in Outlook heb gezet op de een of andere manier niet verbonden en zo gaat het met MSN ook.

Bij mij werkte het gister toen ik terugkwam van mijn werk in ene keer weer. Ik begin langzamerhand mijn ISP te verdenken van beetje "onopzettelijk" verbindingen blocken. Aangezien ik en al mijn vrienden met dezelfde isp geen verbinding kregen en demensen met andere isp wel.

bij mij hetzelfden probleem
Herstelde zich automatisch weer..best raar.
msn 6.1 is niet echt stabiel vind ik.
Michiel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan