Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Bandjee
6.2 is zwaar kl*te maar nu kan ik nergens 6.1 vinden :S
waar kan ik die vinden???
Geplaatst door DENNIS90
Waarom is msn 6.2 slecht?
Geplaatst door XXlerator
Msn 6.1 heb ik thuis nog wel alleen zit nu op me stage en ben over 1,5 pas klaar, msn 6.1 kan je bijna nergens meer vinden, ja op kazaa...
6.2 draaid bij mij overigens ook niet lekker, hij loopt telkens vast als ik bijna aangemeld ben, en zo'n slecht systeem heb ik ook weer niet.
Geplaatst door adnieuwenhuizen
Ik gebruik 6.2 al een tijdje en heb er geen problemen mee; ook dat automatisch smilies aanvullen komt bij niet voor
Bij mij wel ,maar vind dat niet erg .Geplaatst door adnieuwenhuizen
Ik gebruik 6.2 al een tijdje en heb er geen problemen mee; ook dat automatisch smilies aanvullen komt bij niet voor
Geplaatst door Muurhond
MSN 6.2 is prima. En wat boeit het aanvullen nou. Als je zo op die kliene dingen gaat letten, zul je vast nix anders te doen hebben.Je tikt immers toch aan 1 stuk door.
Schoon je pc es op. Lijkt mij dat dat de oorzaak is. Een bug is het niet aangezien er ook mensen zijn die MSN6.2 zonder enige problemen draaien.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.