Msn 6.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

SemoOo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2005
Als ik aanmeld bij MSN messenger 6.2 kom ik online..
Na 30 Seconden word ik afgemeld en weer opnieuw aangemeld. Nee ik word niet gehackt ofzo
ligt dit aan de internetverbinding of msn zelf.?
we hebben 3 Pc's met internetverbinding hier thuis..
als de Pc van mijn broer uit is dan heeft MSN geen problemen. Wat is dat ? :eek:

Gebruik je messenger toevallig ook op die andere pc's ??? Als je daar niet afmeldt (dus niet van gebruiker wisselen zonder af te melden) en messenger stond nog open, en die pc's staan ook aan, dan blijven ze vechten om de aanmelding onder jou account.

Bij de een meld je je af, omdat je op je pc aanmeld, vervolgens wil messenger met auto-aanmelden op die andere pc jou weer aanmelden.

Dit blijft zo heen en weer gaan.
Je krijgt overigens ook de melding onderaan in je taakbal dat je bent afgemeld, omdat je op een andere locatie bent aangemeld.

Denk dat hier t probleem onstaat!

Succes!!! :thumb:

Geplaatst door Captain Schaap
Gebruik je messenger toevallig ook op die andere pc's ??? Als je daar niet afmeldt (dus niet van gebruiker wisselen zonder af te melden) en messenger stond nog open, en die pc's staan ook aan, dan blijven ze vechten om de aanmelding onder jou account.

Bij de een meld je je af, omdat je op je pc aanmeld, vervolgens wil messenger met auto-aanmelden op die andere pc jou weer aanmelden.

Dit blijft zo heen en weer gaan.
Je krijgt overigens ook de melding onderaan in je taakbal dat je bent afgemeld, omdat je op een andere locatie bent aangemeld.

Denk dat hier t probleem onstaat!

Succes!!! :thumb:

Nou nee,, We hebben allemaal Onze eigen Computer met wachtwoord enzo ,, dus daar ligt het niet aan :rolleyes:

Geplaatst door SemoOo
Nou nee,, We hebben allemaal Onze eigen Computer met wachtwoord enzo ,, dus daar ligt het niet aan :rolleyes:
Volgens mij bedoeld captain schaap wat anders. Niet de computers maar msn.

Als jij bij msn aanmeld, ben je dan toevallig nog op de andere computer aangemeld?
Kijk ook even of windows mssenger niet automatisch aanmeld. Deze heeft nog wel is de neiging om op de achtergrond mee te draaien. Windows messenger geldt voor beide computers.

Even het verschil duidelijk maken:
Windows messenger staat op alle computers. Msn messenger wordt appart gedownload/geïnstalleerd.

IN het volgende topic meldt windows messenger ook automatisch aan: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=212785
Hier staat ook een manier om dit weg te halen.

Succes.

Geplaatst door rve123

Volgens mij bedoeld captain schaap wat anders. Niet de computers maar msn.

Als jij bij msn aanmeld, ben je dan toevallig nog op de andere computer aangemeld?
Kijk ook even of windows mssenger niet automatisch aanmeld. Deze heeft nog wel is de neiging om op de achtergrond mee te draaien. Windows messenger geldt voor beide computers.

Even het verschil duidelijk maken:
Windows messenger staat op alle computers. Msn messenger wordt appart gedownload/geïnstalleerd.

IN het volgende topic meldt windows messenger ook automatisch aan: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=212785
Hier staat ook een manier om dit weg te halen.

Succes.

NEEEEHH!! jullie snappen niet
daar ligt het echt niet aan. want ik ben altijd op dezelfde pc

laat maar zitten.
kvraag wel ergens anders :8-0:

Leg het iets duidelijker uit. Dan kunnen we je beter helpen.

Geef ook iets meer informatie:
- windowsversie
- routertype
- msnversie op alle computers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan