MSN 6 s*cks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
7.240
Heel leuk dat msn 6, maar waar vind ik de gouwe ouwe?

Deze msn6 zorgt alleen maar voor problemen! :mad:
Waar eerst nog OE gewoon in een keer zichtbaar was krijg je nu eerst 15 seconden alleen een pijltje met zandlopertje te zien! (Dit is ook bij het starten van msn6 zelf) :mad: Kortom, MSN 6 vern**kt mijn hele computer! :mad:

Hopelijk is het OE probleem opgelost als ik nu opnieuw opstart en anders vliegt er hier dadelijk een Bill door de kamer!!!!!! :mad:

Het is heet, ik wil gewoon kunnen msn'en, ik wil geen geze*k met mijn computer en al helemaal niet dat ik weer kan gaan formatteren!

[Put-a-smile-on-my-face modus]Bedankt alvast![/Put-a-smile-on-my-face modus]
 
Ja, eerst ff mijn hele computer formatteren want die is nu dus naar de kl*te! 2e x dat ik dat kan gaan doen vandaag! :mad:

Eerst kon die zomaar opeens een of andere hall.dll niet vinden waardoor ik niks meer kon. En nu heb ik hem net in orde en dan krijg je weer gez**k met die sh*t van Bill!
 
Je heb toch niet stiekum Windows Messenger ge disabled? als je dat namelijk doet, duurt OE opstarten idd erg lang...
 
Kijk eens op mess.be, daar vind je echte elke versie die er maar is.

Je bent trouwens ook niet echt zuinig met het gebruik van obscnene woordjes he? :p
 
Heb je trillian al geprobererd? Ik heb hier nu net de trillian 2.0 beta 2 geinstalleerd en die ziet er goed uit (features dan ik krijg de crack nie aan de praat :confused:). Trillian 1 beviel me prima zeker met wat plugins (o.a text to speech heeeel leuk maar niet echt nuttig). Trillain 2 moet alle features van msn 6.0 ondersteunen zodat je weer flink kan praten.

btw die realplayer (ofzo een media player in iedergeval) plugin is ook dope. Tel daarbij de nieuws plugin op die het nieuws kan weergeven van elke xml feed en je hebt een top progje :thumb:
 
@Dolphin
Hoe is de interfase van die nieuwe Trillian? Bruut?
Kan je een screenie plaatsen misschien?:)
 
Dat is voor 2.0 :p

En ik heb nu Trillian v0.74D :).

Maar hoe krijg ik nu de oude messenger er weer af want twee is ook weer zoiets :D
 
hahahah ok foutje van mij :eek:
tja 2 messengers is ook weer teveel van het goede :)

hier:
http://www.softnews.ro/public/cat/1...10-4-1-56.shtml
moet je ff op messenger zoeken en dan krijg je een aantal links en als het goed is moet daar zo'n progje tussen staan die je msn verwijderd zodat je er 1 overhoud :)
zag dat sith warrior deze link postte in een ander onderwerp in deze sectie.

en ff googlen vind je hem ook wel denk ik...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan