Msn 7.0 (final) start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_vibri

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2005
hey,

Sinds een paar uur kan ik msn 7.0 niet meer opstarten.
Als ik op de snelkoppeling (of het .exe bestand uit de map zelf) wil openen, verschijnt onderaan het icoontje van msn 7.0 maar krijg ik geen login venster, laat staan dat ik met de rechtermuisknop op het icoontje geen menu krijg.

Ben dus maar terug overgegaan naar Microsoft messenger en deze blijkt wel te werken.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Probeer het eens opnieuw te installeren.Wel eerst verwijderen natuurlijk.
Systeemherstel naar gisteren kun je proberen.

hey maikel9,

heb msn al eens verwijderd en terug geinstalled maar tevergeefs.

Systeemherstel opent niet .....

oke systeemherstel is dan toch geopend, maar dan ga ik weer mijn vorige versies van office terug krijgen enz....

eey,

ik heb ongeveer hetzelfde probleem, gebruik ook MSN 7.0 final en sinds een paar dagen kan ik nog wel mijn adres en wachtwoord invoeren maar bij het laden van de contactpersonenlijst loopt ie spontaan vast. Ik heb ook al oudere versies van MSN geprobeert maar tevergeefs... Wel werkt bij mij Amsn (imitatie), maar ook deze loopt soms ineens vast. Ik heb mijn computer al geformatteerd en alles opnieuw geprobeerd, maar ook dit heeft nog niets positiefs opgeleverd. Voordat ik problemen kreeg heb ik overigens de nieuwe versie van MSN Plus! geïnstalleerd... ik weet niet of hier het probleem ligt...

heb geen msn plus geinstalleerd.
Heb gemerkt dat het alleen op mijn account is van windows dat dit probleem zich voordoet.

Bij mijn moeder en zus werkt het wel.

Dj_Vibri hoe heb je msn opnieuw geïnstalleerd?

Lees dit even door en voer het uit:

Er zijn meerdere manieren om msn (en msn plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Dit is de manier die het probleem van de update melding verhelpt:

Verwijder msn en installeer msn daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig msn plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en msnplus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van msn plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

hey,

heb die stappen ook al geprobeerd maar tevergeefs (ik volg trouwens informatica :d) maar toch bedankt.

Ik heb het makkelijker opgelost, heb mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt en alles werkt nu weer zoals het hoort :d *drastisch maar effectief*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan