msn 7.0 -> foutmelding!

• Onderwerp starter Onderwerp starter MiSs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MiSs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2005
Ej, kheb n serieus probleem :s Ik had eerst msn messenger 7.0 geïnstalleerd [de beta] en toen ik zag da de originele uit was wou ik die gaan downloade [ da lukt]
tot als ek em wil opedoen... elke keer als ik die msn wil opedoen komt er elke keer dezelfde foutmelding op : U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogenlijk verloren gegaan
Vertel microsoft over dit probleem.
en dan da van da foutenrapport é...
Ik heb et al 10 keer opnieuw geïnstaleerd[via verschillende site's] ma dat blijft altijd hetzelfde :s

Help ! :(

Thx xx

Ik wil toch nog een keer dat je msn verwijderd en opnieuw installeerd. Nu op mijn manier.

Verwijder msn en installeer msn daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn.
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en msnplus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn.
6. Installeer msn.
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Ik heb mogelijk hetzelfde probleem. Ik meld me aan op MSN, en vlak vorodat hij mijn contactpersonenlijst moet showen, loopt hij vast en kan ik 'm alleen nog via taakbeheer killen. Zowel met 6.2 als met versie 7. Heb MSN Plus! al verwijderd, maar het helpt niet.

Opvallend detail: op de computer van mijn broertje speelt precies hetzelfde probleem. Virus dat zich via het netwerk verspreid heeft, wellicht?

Ik gebruik XP Pro, op een P4 1800 en 256 MB RAM; mijn broertje Win ME 64MB P3 450.

Martti jij hebt een heel ander probleem.

Dit is geen virus.

Jij hebt een probleem met de poort van msn (dit is nieuw bij 7.0). Deze poort wordt geblokkeerd door een router en/of door een firewall.

Bij de firewall en/of router moet je deze poort toegang geven:
Oplossing: trigger poort 7001 openzetten met een bereik van UDP poorten 6000-6500.

Kijk ook even hiernaar: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=208666

En hiernaar:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=208635&highlight=msn

En Hiernaar:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=207830&perpage=20&pagenumber=2

Succes.

Bedankt!

Weet iemand toevallig hoe ik het ip-adres van mijn router kan achterhalen zodat ik die poort kan openzetten? Heb sinds kort een andere internetverbinding waardoor mijn eerder opgebouwde kennis nu compleet waardeloos is.

Ja, het lokale IP adres van mijn router probeer ik achter te komen :)

Ik ga er eigenlijk vanuit dat het in het boekje van de router moet staan. Geef anders even het type van je router.

Het werkt gelukkig weer. Bedankt voor alle hulp.

Nog één vraagje: heb ik nu niet de opening naar buiten (d.w.z. het risico op indringers) vergroot, waardoor er van alles en nog wat binnen kan komen of iets dergelijks?

Volgens mij valt dat wel mee. Deze poort wordt gebruikt voor het chatten via msn.
Als je deze poort niet open wil hebben zal je moeten kiezen. Msn of die poort open. Je kan ook een oudere wersie gebruiken van msn, als je die poort niet open wil hebben, want bij andere versie's hoeft die niet open.

Zelf heb ik de poort niet open hoeven zetten, want hij stond al open. Via die poort zal dus niet veel rotzooi binnenkomen.

Oke! Nogmaals bedankt en ik hoop dat TS er ook wat aan heeft gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan