msn 7.5 contactpersonen kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
292
bij het opstarten heb ik nog maar 3 contactpersonen. terwijl ik ze gisteren nog wel had. als ik ze wil toevoegen kan ik ze wel kiezen uit een lijst met bestaande contactpersonen in mijn adresboek ????
 
Hoi robcitroen.

Ik zou heel graag iets meer informatie willen:
- Welk besturingssysteem?
- Staan ze niet onder een groeg die geminimaliseerd is?
- Heb je (toen je de laatste keer alle contacten had) wel netjes afgemeld (bestand->afmelden) en niet zomaar de computer afgesloten of msn afgesloten?
- Wanneer je ze terug zet, blijven ze dan wel staan of gaan ze dan ook weer weg?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen:)

Succes:)
 
windows xp
nee ze staan niet in een groep die geminimaliseerd is
ik heb er nu een paar teruggezet en die blijven staan, nog tientallen te gaan
 
Waarschijnlijk zit er niks anders op als ze allemaal terug te zetten.

Ik ga zometeen nog even verderzoeken, maar vooral even wat testen. Als ik iets bijzonders tegenkom vertel ik het zo snel mogelijk.

Succes:)
 
Ik heb er nog niks over kunnen vinden, maar het is ook goed mogelijk dat iemand je wachtwoord weet en dit doet om jou te "pesten".
Er zijn heel wat manieren om een wachtwoord te krijgen:
- Sommige mensen vertellen ze gewoon (ga ik niet vanuit)
- Een keylogger
- Makkelijk wachtwoord
- Makkelijke geheime vraag

Voer de volgende stappen uit in de volgorde waarin ze staan:

- Doe even een online scan of een scan met je eigen virusscanner (wel eerst updaten). Een keylogger is tenslotte erg makkelijker (jammergenoeg):(
Online scanners:
- http://www.bitdefender.com/scan/licence.php
- http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

- Verander je wachtwoord EN je geheime vraag.

- Deze stap is niet nodig als je de enige gebruiker bent van de computer. Zorg er voor dat msn niet automatisch wordt aangemeld en dat je wachtwoord niet wordt opgeslagen op de computer (vinkjes weghalen voordat je aanmeld).

Succes:)
 
Keyloggers hebben toch helemaal niks te maken met dit probleem? Ik zou het eerder een bug noemen:confused:

Vraagje, heb je je msn gepatched of 7.5 over een gepatchde versie geïnstalleerd?

James:)
 
Geplaatst door James007
Keyloggers hebben toch helemaal niks te maken met dit probleem? Ik zou het eerder een bug noemen:confused:
Het kan een bug zijn, maar het kan ook zijn dat iemand dit doet om robcitroen te pesten. Wanneer iemand het wachtwoord van robcitroen weet kan die aanmelden en de contactpersonen verwijderen.

Gebruik je msn 7.5 al langer, maar dan zonder dit probleem?

Gebruik je msn plus?
 
Geplaatst door robcitroen
ik gebruik msn 7.5 ongeveer 2 wekenen ik gebruik geen msn plus
Oke, het probleem was dus niet gelijk aanwezig.

Heb je het wachtwoord en de geheime vraag veranderd?

Hoe is het ondertussen met het probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan