Msn 7.5 werkt niet meer 80004005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elina

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hallo allemaal,

Ik heb echt alles al geprobeerd maar ik kom er echt niet uit. Mijn msn 7.5 doet het niet meer. Nou zullen jullie zeggen installeer dan 8.0 (dat doet het wel) maar ik heb echt een hekel aan die msn. Ik heb alles al geprobeerd, alles van msn eraf te gooien, allerlei bestanden eraf te gooien, msn plus eraf te gooien heel internet en dit forum uitgeplozen.. En het mooie is, bij een andere gebruiker doet msn 7.5 het dus gewoon wel!! En als ik aanmeld met een ander e-mail adres bij mijn account, doet die het gewoon ook!

Ik weet zeker dat het probleem ligt bij msn plus, want ik wou mijn msn-naam veranderen in een dikgedrukt stukje, maar toen ik dat deed schakelde msn zich uit, en vanaf toen kwam ik er niet meer op. Mijn vraag is hoe kom ik in godsnaam weer op msn 7.5? Ik heb supervaak alles eraf gegooid, heb zelfs msn 7.0 geinstalleerd maar zelfs daar doet hij het niet!! Mijn laatste hoop is dus dit forum, anders moet ik alle bestanden overzetten naar een andere gebruiker.....

Alvast bedankt...

Groetjes Elina

Probeer volgende eens:

Op de klok rechtsonder dubbel klikken, tabblad tijd selecteren en dan "nu synchroniseren" kiezen. Ook je firewall eventjes uitschakelen.

Volgende mogelijke oplossing :)

Ga naar C:\Documents and Setting\(GEBRUIKERSNAAM)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts. Hier staat een map met als naam je email, verwijder deze. Als je deze niet ziet ga je in de map van je gebruikersnaam bovenin naar Extra > Weergave > Verborgen bestanden en mappen weergeven (het bolletje ervoor aanklikken en dan OK).

Joehoe het gaat hier over MSN 7.5 en niet over windows live hè, en dit had ik al geprobeerd in het andere topic ;)

wacht hij doet het opeens weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb hetzelfde als hierboven gedaan, maar dan alle bestanden bij MSN messenger verwijderd! (want ik heb geen live msn) nu doet hij het opeens weer! Bedankt

Ja ik ben dit probleem nog ooit tegengekomen maar dan bij live dus je moet inderdaad het zelfde doen maar dan voor MSN 7.5. Sorry voor de verwarring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan