MSN 7 rotprog!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
attachment.php



En wanneer had ik precies doorgegeven dat MSN een update mocht uitvoeren waardoor deze optie beschikbaar was?
Precies; NOOIT :mad:..

Het is MIJN PC en ik wil dat er alleen de dingen gebreuren die IK doe..

Sorry maar ik moest het even kwijt.

En nee dit is niet een volledig objectieve mening maar ik wilde al geen MSN 7.0. Maar aangezien die MS dodo's een vereise MSN update (voor een fout in HUN software) van de server gehaald hebben moest ik wel.
 

Bijlagen

  • telnr.png
    telnr.png
    22,4 KB · Weergaven: 198
Het viel mijn inderdaad ook op. Ik had in het begin niet zoveel problemen met msn, maar mijn haat tegen msn 7.0 wordt steeds groter (vooral door zulke dingen). De meeste dingen heb ik uitgeschakeld of veranderd, maar het is niet zoals ik het wil.
 
Had je ooit om een avatar-update gevraagd? Nee, die zit er ook al in sinds 6.2

Ik begrijp niet waarom je hier een probleem van maakt. Al gebruik je het niet, dan is het toch simpel? Kijk als het nou verplicht wordt je aan te melden met je mobiele nummer, oke, dan kan het een probleem zijn, maar nu vind ik het een beetje overdreven:confused:
 
ja ik vind het ook een beetje overdreven, niets is verplicht met dat mobiel nummer gedoe, en ook met die avatars, je hoeft het niet te gebruiken. Ik vind dit gewoon een beetje gezeur als ik heel eerlijk moet zijn. Of heb je er zoveel last van dat je al nachten niet kunt slapen?
 
Ik begrijp het wel.

Je installeerd een programma en zonder dat je daar toestemming voor geeft wordt er iets toegevoegd.

Ik heb zelf ook liever dat ik eerst een melding krijg of ik dit wel wil en niet later een e-mail met (in dit geval): Je kan nu ook via een mobiel nummer iemand toevoegen. Dan heb je het al.
 
Als ik het goed begrijp, moet jij op de hoogte gesteld worden door Microsoft dat er iets verandert in een programma?

Aan de andere kant van de wereld gaan er mensen dood, en jij maakt je druk over een functie die je niet verplicht bent te gebruiken?:confused:
 
Pff, nieuwe versie van MSN = nieuwe functies.. logisch toch ? Als je die functie niet wil gebruiken dan niet toch ? Wat maakt het uit ?

Je kan trouwens die avatars, smileys enz enz netjes uitschakelen dus ik zie het probleem niet.....
 
Geplaatst door steven-w
Als ik het goed begrijp, moet jij op de hoogte gesteld worden door Microsoft dat er iets verandert in een programma?
Moet niet maar ik zou er wel blij mee zijn als ik weet wat ze veranderen in een programma wat ik gebruik. Ik wil ook zelf kunnen kiezen of ik een update wel of niet wil.

Geplaatst door steven-w
Aan de andere kant van de wereld gaan er mensen dood, en jij maakt je druk over een functie die je niet verplicht bent te gebruiken?:confused:
Dit vindt ik gewoon een rare vergelijking. Iets over een computerprogramma en dode mensen:confused:

Geplaatst door BrEeZeR
Pff, nieuwe versie van MSN = nieuwe functies.. logisch toch ? Als je die functie niet wil gebruiken dan niet toch ? Wat maakt het uit ?
Dat van die nieuwe versie en nieuwe functies klopt, maar dit is iets wat later is toegevoegd
Ik zal de functie met telefoon nummer ook echt niet gebruiken.

Geplaatst door BrEeZeR
Je kan trouwens die avatars, smileys enz enz netjes uitschakelen dus ik zie het probleem niet.....
Dat klopt dat je alles kan uitschakelen, en dat doe ik ook wel als ik het nodig is.
 
Dit is een patch om reclame en al die dingen te laten verdwijnen. Bij deze patch zit ook een functie om de beveiliging voor bestandsoverdrachten uit te schakelen. Zie ook dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=208397

LET OP: Als je deze patch wilt gebruiken om de beveiliging voor het verzenden van bestanden uit te schakelen moet die aan beide kanten zijn geïnstalleerd (en ingesteld). Dan werkt het pas goed.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door rve123
Dit vindt ik gewoon een rare vergelijking. Iets over een computerprogramma en dode mensen:confused:

Dat mag je vinden. Ik doelde op het feit dat dit lang niet zoveel aandacht verdient als hier gesuggereerd wordt.
 
Geplaatst door rve123
Dit is een patch om reclame en al die dingen te laten verdwijnen. Bij deze patch zit ook een functie om de beveiliging voor bestandsoverdrachten uit te schakelen. Zie ook dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=208397

LET OP: Als je deze patch wilt gebruiken om de beveiliging voor het verzenden van bestanden uit te schakelen moet die aan beide kanten zijn geïnstalleerd (en ingesteld). Dan werkt het pas goed.

thx
 
Geplaatst door steven-w
Had je ooit om een avatar-update gevraagd? Nee, die zit er ook al in sinds 6.2

Ik begrijp niet waarom je hier een probleem van maakt. Al gebruik je het niet, dan is het toch simpel? Kijk als het nou verplicht wordt je aan te melden met je mobiele nummer, oke, dan kan het een probleem zijn, maar nu vind ik het een beetje overdreven:confused:

Avatar update? Wat bedoel je; dat de mogelijkheid er was? Toen heb ik een nieuwe versie genomen, bewuste keuze.

Dit is aangepast zonder dat ik ook maar iets gedaan/geklikt hebt. Zo is een tijdje voor SP II ook het Windows Update in WINDOWS aangepast zonder je toestemming. Dat wil ik gewoon niet.

Geplaatst door Pretender
ja ik vind het ook een beetje overdreven, niets is verplicht met dat mobiel nummer gedoe, en ook met die avatars, je hoeft het niet te gebruiken. Ik vind dit gewoon een beetje gezeur als ik heel eerlijk moet zijn. Of heb je er zoveel last van dat je al nachten niet kunt slapen?

Maar je kan helemaal niet alles uitzetten.. Het is toch te belachelijk dat je de boel eerst moet pachen alvorens je iets uit kunt schakelen?

Het gaat mij om al die rare dingen die niet gevraagd worden of niet uitgescchakeld kunnen worden (zoals die rare beveiligingscentrum meldingen die je bestanden verwijderen wanneer je ze opent!. Een waarschuwing is tot daar aan toe maar verwijderen?!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan