msn 8.0 + msn 7.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

braindropper

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2005
Berichten
150
ok, ik wil msn 7.5 en 8.0 op mijn pc hebben beide want: ik deel mijn computer en mijn zus wil msn 8.0 hebben en ik 7.5... iemand een idee? :love: :p :p :p
 
Is msn 8 nog steeds een beta versie.
 
Ik ga er van uit dat Humpe nu het antwoord op je vraag weet. :p
 
Bij mijn weten was dit met 6.2 en 7.0/7.5 was dit mogelijk.

Eerst 6.2 installeren en dan de mapnaam veranderen. Daarna 7.0 of 7.5.
Dan konden ze allebei worden gebruikt door gewoon uit de goede map te starten.

Of dit bij Windows Live Messenger ook nog mogelijk is weet ik niet.
 
rve123 zei:
Bij mijn weten was dit met 6.2 en 7.0/7.5 was dit mogelijk.

Eerst 6.2 installeren en dan de mapnaam veranderen. Daarna 7.0 of 7.5.
Dan konden ze allebei worden gebruikt door gewoon uit de goede map te starten.

Of dit bij Windows Live Messenger ook nog mogelijk is weet ik niet.

dat werkt niet :rolleyes: ehm misschien iemand die verstand van de register? ik denk dat ik daar wat moet aanpassen

alvast bedankt :thumb:
 
Het is mij gelukt, ik heb eerst msn 8.0 er afgehaalt, msn 7.5 opnieuw geinstalleerd, en de map: C:\program files\msn messenger heb ik gekopieert naar D:\
daarna msn 8.0 opnieuw geinstalleerd, en het werkte bedankt voor jullie moeite! :thumb:
 
Hallo Admin_Frisianik dacht dat MSN 8.0 nog een berta versie was, dus ik moet nu ook kijken hoe dat oplos, bedankt..
 
Ik he even bij msn site gekeken maar daar staat nog steeds de nederlandse versie msn messinger 7.5 is.
 
Hallo rve123,

Wat bedoel je precies met die windows live services. Is dit beter dan msn 7.5. Of heeft dit vergelijkbare waarden.
 
Als ik die 8.0 er op wil hebben kan ik die er zo opzetten of moet ik eerst msn 7.5 er af halen, want hierin staan al mijn gegevens. Bedankt voor het beantwoorden.
 
humpe zei:
Als ik die 8.0 er op wil hebben kan ik die er zo opzetten of moet ik eerst msn 7.5 er af halen, want hierin staan al mijn gegevens. Bedankt voor het beantwoorden.
Ik heb hem er gewoon overheen gezet.
 
bedankt, ik ga het proberen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb toch nog een vraagje.

moet ik die eerste site download en of die tweede site die opgegeven hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan