Msn 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Weet iemand wanneer de originele MSN 8.0 ongeveer verschijnt? En wat zijn zoal de vernieuwingen?

Over de vernieuwingen kan ik wel iets zeggen: Het uiterlijk is veranderd. Bovenin zit een gekleurde balk en als je een contactpersoon selecteerd wordt dat stukje groter.
Dit is bijvoorbeeld de gekleurde blak: http://www.live-messenger.nl/images/logo.gif

Nog een belangrijke verandering: De naam is niet MSN Messenger 8.0, maar Messenger Live.

Wanneer die precies uitkomt weet ik niet, maar het kan nog wel even duren. Afgelopen week zijn de invite's voor de publieke bèta verstuurd naar mensen die zich daarvoor hadden aangemeld. Daarna komt waarschijnlijk nog een Bèta die voor iedereen beschikbaar is en dan komt de officiele versie.

Voor meer informatie kan je kijken op www.mastaline.com (inclusief screenshots) en op www.live-messenger.nl

Fantastisch zoveel info. Thanksssssssss:thumb:

Graag gedaan. Zodra ik meer weet meld ik het:)

Ik snap het niet hoor.. Ik gebruik MSN 7.0 op mijn dekstop (noodgedwongen), en 6.2 op mn andere PC en laptop.
HEERLIJK

En zélfs die heb ik al gepatcht. Al die ** nieuwe functies.. Zal wel aan mij liggen dan :confused:.

XP_PC zei:
Ik snap het niet hoor.. Ik gebruik MSN 7.0 op mijn dekstop (noodgedwongen), en 6.2 op mn andere PC en laptop.
HEERLIJK

En zélfs die heb ik al gepatcht. Al die ** nieuwe functies.. Zal wel aan mij liggen dan :confused:.
Waarom noodgedwongen??

En nee het ligt niet aan jou. Er zit gewoon veel te veel troep in. Alles wat met Webcam, met voiceclips, met Winks, met Buzzers en al die rotzooi is,, heb ik ook zo veel mogelijk uitgeschakeld/weggehaald met een patch.

rve123 zei:
Waarom noodgedwongen??

En nee het ligt niet aan jou. Er zit gewoon veel te veel troep in. Alles wat met Webcam, met voiceclips, met Winks, met Buzzers en al die rotzooi is,, heb ik ook zo veel mogelijk uitgeschakeld/weggehaald met een patch.

Waar kan ik 6.2 NL downloaden?

Inderdaad.. Het is een chatprogramma, kom op mensen..

Laatst heb ik zo een enquête ingevuld via msn.com en daar heb ik duidelijk aangegeven dat al die poespas er uit gehaald mag worden of dat ze gewoon een "lite"versie er bij moeten uitbrengen, voor de simpele toetsenbordchatter... zullen ze waarschijnlijk niks mee doen, maar altijd handig om ze te laten weten hoe je over msn denkt.
Dat was hier:

http://www.pdcsurveys.com/cgi-bin/p.pl?P=microsoft/5cbb89ca.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan