Msn 8, Msn 9?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Parental Controls Deze pagina afdrukken


Jij bepaalt met wie je kind chat in MSN Messenger. Zo kan je kind alleen met door jou goedgekeurde personen gesprekken voeren. (Deze functie is uitsluitend beschikbaar in de Verenigde Staten, Australië, het Verenigd Koninkrijk, Canada, Duitsland, Spanje, Mexico, Frankrijk en Japan.)

Voor deze functie heb je MSN 8 of later nodig. Meer informatie over een abonnement op MSN 9.
Klik in MSN op Help & instellingen, wijs Parental Controls aan en klik vervolgens op Parental Controls instellen.
Stel Parental Controls in voor het kind, indien dat nog niet gebeurd is.
Onder Parental Controls voor een medegebruiker wijzigen klik je op de naam van het kind.
Onder Communicatie klik je op MSN Messenger.
Voer een van de volgende handelingen uit:
Verbied je kind geen toegang tot MSN Messenger en klik op Geen toegang.
Sta je kind beperkt gebruik van MSN Messenger met goedgekeurde contactpersonen toe en klik op Beperkte toegang.
Geef je kind volledige toegang tot MSN Messenger en klik op Volledige toegang.
Klik op Wijzigingen opslaan.


Opmerkingen

Standaard behoeven alleen de leeftijdscategorieën 'puber' en 'jong king' goedkeuring voor het gebruik van MSN Messenger. Voor andere categorieën geldt dat niet.
Parental Controls zijn uitsluitend van toepassing op MSN Messenger, niet Windows Messenger.
De wijzigingen worden van kracht zodra je kind zich de volgende keer aanmeldt bij MSN of naar updates zoekt, of op het periodieke tijdstip dat in MSN is bepaald.

Zijn ze nou helemaal rikkietiekkie daar? Eerst hebben ze het al over MSN 8, die ken ik niet. 6.2 alleen. Dan over een abo op MSN 9 :confused: hu ?!
 
Geplaatst door XP_PC


Zijn ze nou helemaal rikkietiekkie daar? Eerst hebben ze het al over MSN 8, die ken ik niet. 6.2 alleen. Dan over een abo op MSN 9 :confused: hu ?!

Heb je ook een bron van die quote?
 
Je zou bijna een typ fout denken, mischien zijn die versie wel allen leverbaar in die landen waarvoor dat geld, ik kan me niet voorstellen namelijk dat je nu ineens moet gaan betalen voor een chat prgramma wat altij dgratis was.
Ik denk dat het abo slaat op dat parent control, een degelijk kind weet tegenwoordig zo de boel te omzeilen om toch weer met jan en alleman te ***len, nu wordt dat parent control waarschijnlijk ook beheert door msn, die houden dan voor jouw in de gaten hoe of wat, dat zou verklaren waarvoor er geld betaald moet worden.
 
Nouja; wat ik vooral bedoel is dat ik nog geen MSN 8 gezien heb... En als ze het dan al over 8 hebben waarom je dan een abo op 9 zou moeten hebben :confused:.
 
Er bestond al lang een betalende versie van MSN Messenger, nl. 8.0 (en nu blijkbaar ook 9). De versies 6 (en ouder) zijn gratis voor iedereen, maar je kan ook opteren voor een betalende versie (met waarschijnlijk meer opties)
 
Dat had ik al gezien Buffy :).

Ik neem aan dat MSN dan los staat van MSN Messenger ofzo?


dialup-30px.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan