MSN 9.0 Beta

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blood

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2005
Hallo,

Heb msn 9.0 beta geinstalleerd. Ik dacht...leuk..maar het programma is in het Engels en veel te ingewikkeld. Ik krijg m er nu dus niet meer vanaf. Hij staat in de lijst software maar een of ander proces van het deinstallatieprogramma blijft hangen. Met andere woorden..ik krijg m er niet van af. Iemand nog een suggestie?...ik wil gewoon weer 8.0 of 8.5 maar dat kan dus niet zolang 9.0 erop blijft staan. Heb ook al dat "remove" commando via Run geprobeerd...maar die gooide alleen die andere messenger van Windows eraf. MSN staat er dus nog doodleuk op.

Senks voor jullie suggesties!!

Laatst bewerkt:
UR Right. :confused:
jij krijgt vast ook een foutmelding als je WLM 8.0 weer wilt installeren??
(ik heb dan nog helaas geen andwoord)

Hallo,

Heb msn 9.0 beta geinstalleerd. Ik dacht...leuk..maar het programma is in het Engels en veel te ingewikkeld. Ik krijg m er nu dus niet meer vanaf. Hij staat in de lijst software maar een of ander proces van het deinstallatieprogramma blijft hangen. Met andere woorden..ik krijg m er niet van af. Iemand nog een suggestie?...ik wil gewoon weer 8.0 of 8.5 maar dat kan dus niet zolang 9.0 erop blijft staan. Heb ook al dat "remove" commando via Run geprobeerd...maar die gooide alleen die andere messenger van Windows eraf. MSN staat er dus nog doodleuk op.

Senks voor jullie suggesties!!

tja..foutmelding..hij geeft aan dat de huidige versie nieuwer is en dus die oudere (8.0 bijvoorbeeld) niet eerder geinstalleerd kan worden voordat 9.0 er af is.

Probeer het eens met dit programma:
Your Uninstaller! Pro 2008
Als je een oudere versie zoekt, kan je nog een trial vinden. Deze zou hem moeten kunnen verwijderen!

Hé jammer! werkt niet!
Maar mijn probleem is dat ik WLM 9.0 handmatig heb verwijderd, (dus niet met uninstaller)

heb die uninstaller laten draaien...programma lijkt weg, echter...lijkt!
als je nu een andere versie van msn wil installeren krijg je steeds of: U moet eerst de nieuwe versie deinstalleren of ik krijg de foutmelding: windows live suite is niet geinstalleerd. ga je die laatste vervolgens downloaden geeft hij aan..hoe kan het ook anders...Windows live suit is niet geinstalleerd. Geen enkele versie pakt op dit moment..zelfs 7.0 niet. Hoe krijg ik het opgelost? Heb Ccleaner laten draaien..zes keer opgestart..schijnbaar blijven er sporen van MSN 9.0 achter...ondanks dat uninstalprogramma.

Ik heb precies het zelfde probleem, Ik heb hem nu verwijderd met Revo Unistaller. en daarna de bestanden met linkermuisknop verwijderd dit werkt wel maar nu wil ik weer msn installeren en dan gaat hij weer zeuren om de Suite... wat is dit voor een onzin :S

windows live messenger 9.0 beta

doe een systeem herstel ik heb het zelfde gedaan
systeem herstel doe je zo::start>alle progamma's>bureau-accescoures>systeem werkset>systeem herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan