msn 9.0 problemen :@

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
Berichten
574
net als altijd msn 9.0 deze keer het zelfde probleem nog gistere zat ik ze chatte maar vandaag is er iets mis gegaan wat is dit nou met msn 9.0 is er geen 8.5 of 8.1 .

owja er is een fout van
1-host bestand
2-proxyserver
3-key-poorten

:evil::evil:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
stel je vraag eens in het Nederlands.
Hier is geen touw aan vast te knopen.
 
Probleem niet geen touw begrijpbaar onbegrijpbaar nodig uitleg

Oftewel, we snappen het probleem niet, er is geen touw aan vast te knopen, omdat het geen begrijpbaar Nederlands is. En er totaal geen uitleg is over wat het probleem is.
 
ik chat nooit
is dat je probleem, dat je nu msn 9.0 gebruikt en je zou graag (overschakelen) op de 8.5
dat versta ik eruit
 
Volgens mij leren ze geen nederlands op school,maar msn taal.
Ik ben van voor die tijd,denk ik.
 
uhh is geen engels toch als ik het lees?

Waar staat dat ik het als engels bestempel.
Ik zou leesbaar Nederlands willen zien.
gebruik eens een punt een komma een 2e regel.
Of .........
 
Wat ik er van begrijp:

Verbindingsproblemen met MSN 9.0. Wil overschakelen naar versie 8.x?

Is 9.0 überhaupt al officieel uit? Kan je niet op 'herstellen' klikken bij het maken van verbinding? Geen firewall die het programma blokkeert?

Verwijder MSN anders eens en download het opnieuw?
 
Als dit over de nieuwste versie gaat,dan hebben meer mensen dit probleem niet te kunnen inloggen.(dit zal het probleem zijn)Laat even weten of dit zo is.
 
zou ook wel een oplossing willen voor het niet kunnen aanmelden, gebruik nu Live messenger alleen op mijn notebook, daar werkt het wel op, op mijn desktop op geen enkele manier, niet via uninstall en handmatig weggooien van overgebleven troep, niet via een nieuwe download en install...niet dus op geen enkele manier werkt die nieuwe versie grrrr
hulp gevraagd bij die gasten en die komen met zoveel onvoorstelbare ingewikkelde troep aan dat de moed me al snel in de schoenen zakte, wel gedaan natuurlijk, maar geen succes!!
Heb nu alles weggehaald van dit vreselijke programma en ga van de week maar eens een hele nieuwe start maken en winxp eraf halen en opnieuw installeren, wie weet helpt dat

sterkte ermee
 
het toeval wil dat het hier ook zo is.Op twee laptops wel en op twee desktops niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan