msn aanmeld probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maria Willebran

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
Berichten
8
Ik heb verschillende msn adressen. Met 1 daarvan kan ik niet op MIJN pc inloggen, WEL op een andere pc, die op dezelfde ADSL kabel zit. Een enkele keer lukt het na veel start problemen uiteindelijk wel in te loggen, maar word er dan na 5 minuten uitgegooid met de mededeling "sorry er is een fout opgetreden" Kan de fout dan evt. proberen op te lossen, maar dat lukt niet krijg dan een keypoort foutmelding, of ik kan het probleem opsturen of gewoon sluiten.
ga ik nu direct met een ander msn adres aanmelden, heb ik totaal geen probleem.
Heb msn al verschillende keren opnieuw geinstalleerd, maar helaas.
Heb dus maar met EEN msn adres problemen.
Wie weet hier een oplossing voor?

[mod-edit. Titel van de vraag aangepast]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga naar uitvoeren (start->uitvoeren in het Engels start->run) en voer je de volgende regels één voor één in met tussendoor een "Enter":
  • regsvr32 MSXML3.dll
  • regsvr32 softpub.dll
  • regsvr32 initpki.dll
  • regsvr32 wintrust.dll
 
En..wat moet er dan gebeuren wanneer je dat invoert?
 
msn

Ik heb geen foutcode. Hij meldt wel dat er een probleem is. Iedere keer zegt hij, dat hij opnieuw een verbinding maakt
 
rve123 helaas is het niet gelukt wat je zei. Ik kan nog steeds niet in dat ene adres. Heb alle 4 de regsvr32 ingebracht.
 
Wat geeft de MSN Messenger Probleemoplosser aan??
Deze kan je vinden onder: extra->opties->verbinding en daar even die test uitvoeren:)
 
dat de keypoort niet goed is, maar vanaf vanmorgen, breekt hij gewoon af en probeert hij iedere keer een nieuwe verbinding te maken en kan ik er alleen via taakbeheer eruit
 
Heb je een router??
En heb je een firewall??
En heb je iets veranderd aan de beveiligingsinstellingen??
 
Ik heb een router, maar mijn pc is de hoofd pc. ik heb de gewone windows firewall en ik heb niets veranderd, de andere msn adressen doen het wel gewoon, zit op dit moment op een ander msn adres op deze pc
 
Probeer het volgende even:
MSN 7.0 (final) loopt vast na aanmelden (of fout 80072ee7).

Om MSN Messenger 7.0 (final) te laten werken dient er een poort opengezet te worden.
Dit is zeer waarschijnlijk de oplossing:

Open trigger poort 7001 met een bereik van UDP poorten 6000-6500 in je router en firewall.
Hoe je deze poorten moet openen verschilt per firewall/router.
Voor de router kan je naar -->deze site<-- gaan en je type router opzoeken.
 
Dit had ik via e-mail omdat er geen bericht op Helpmij kon worden geplaatst:
Goedenmorgen
Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Ik gebruik msn 7.5 en alle poorten staan goed, maar helaas lukt het nog steeds niet om op msn te komen met 1 adres. Heb zelf nu ook problemen om op de helpmij. forum een bericht te sturen.

In mijn reactie(via e-mail) heb ik het adres van held neergezet vanwege het probleem met het forum.

Opnieuw installeren.

Er zijn meerdere manieren om MSN Messenger (en Messenger Plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Deze oplossing werkt voor meerdere problemen. Bijvoorbeeld als je iedere keer de melding krijgt ''er zijn nieuwe updates'' Dit is de oplossing:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel Messenger Plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig Messenger Plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en Messenger Plus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van Messenger Plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Soms is het nodig om na punt 3 nog even een registercleaner te draaien. -->CCleaner<-- kan je hier voor gebruiken. Punt B van de Handleiding.

Bij Messenger Plus kan je eerst een back-up maken van de instellingen. Open msn en ga naar plus>voorkeuren. Daar staat linksonderin back-up. Dan selecteer je ''instellingen exporteren. Kies een map uit en na herinstallatie kan je ze weer importeren.

De mappen van MSN Messenger zijn de volgende:
C:\Program Files\MSN Messenger\
C:\Documents and Settings\[username]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\

Verwijder daarvan de dikgedrukte map bij punt 3.

Application Data is een verborgen map dus even verborgen bestanden weergeven: http://users.pandora.be/marcvn/spyware/1117602.htm
 
Maria Willebran zei:
Op dit moment gaat het vrij redelijk met de msn
rve123 bedankt voor de hulp
Graag gedaan

Toch ben ik nog even benieuwd:
In hoevere vrij redelijk??
 
Het duurt vrij lang voordat ik op msn ben, steeds moet hij opnieuw zich aanmelden, maar na ongeveer 10 minuten zit ik er dan toch in met die bewuste msn, savonds wil ik er nog weleens uitgegooid worden en dan duurt het wat langer voor ik er weer op ben en als het helemaal niet lukt of het duurt mij te lang dan ga ik meestal naar een andere msn en daar heb ik dan helemaal geen problemen mee. Ik blijf het toch vreemd vinden allemaal.
 
Msn gebruikt veel servers. Grote kans dat het ene adres op de ene server aangemeld wordt en het andere adres op een andere (platliggende) server.
Meestal lukt het na een half uurtje wel of anders de volgende dag.
Het feit dat je op een adres wèl kan aanmelden zegt in ieder geval dat niet níet aan jouw pc ligt.
 
Hoi Sarvo. Het gaat over hetzelfde adres:
Maria Willebran zei:
Ik heb verschillende msn adressen. Met 1 daarvan kan ik niet op MIJN pc inloggen, WEL op een andere pc, die op dezelfde ADSL kabel zit.[/i]

Er gaan trouwens ook een aantal dagen overheen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan