MSN aanmeld probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoza

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Goededag.

sins 3 dagen heb ik problemen met aanmelden bij Windows Live messenger, niks aan mijn systeem verandered of software matig weiziging aan gebracht, na 6 keer WLM herinstallatie gedaan bleef het probleem zich voor doen.

Echter heb ik nog een e-mail adres en voor de grap is even gekeken of dat wel werkt, en met grote verbazing kon ik gewoon op dat email adres op WLM inloggen, dus probeerde ik het nog is op mijn standaar e-mail adres maar helaas er gebeurt niks, als het probleem met WLM of andere oorzaak aan mijn computer was zou het ook niet moeten werken op een andere e-mail adres.

Wat gebeurt er presies.

programma loopt gewoon vast lijkt het wel, als ik aan melden annuleer duurt het heel lang, en als ik echt wacht krijg ik fout melden dat comunicatie platform niet meer werkt, vind zelf zeer raar, waarom krijg ik dit alleen als ik met me standaart e-mail en niet met een oude of anderen.

Verder niks met me PC aan de hand, geen virus, spyware of wat dan ook.

Ik kan er geen touw aan vast knopen, iemand een idee?

Reinstall WLM werkt niet, alle andere programma's uitgeschakeled en helpt allemaal niet en heb geen zin om hele pc te her instaleren omdat WLM bij me standaart mail adres gewoon weigered te werken sins 3 dagen en op anderen gewoon wel werkt, op de zelfde computer.

Ik kan gewoon inlogegn op mijn e-mail adres, windows live alles moet werken zo als behoren, kan rustig in loggen op ander e-mail addres zonder einige problemen, bij e-mail adres die ik normaal msn gebeurt loopt het vast.

alles moet gewoon werken....maar bij me eige email adres lijkt Windows Live communications platform te crashen en bij andere adressen niet.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan