msn: aanmelden -> offline weergeven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
vraagje: is der ook een optie (in het register ofzo), om in te stellen, dat als msn aanmeldt, dat ie dan gelijk op "offline weergeven" springt?
dus dat ik dat niet handmatig hoef te doen

NEERLADEN
thumb-up.gif

Geplaatst door Kaasie
NEERLADEN
thumb-up.gif
uhm...iig bedankt voor de link, maar 't was niet helemaal wat ik bedoelde ;)
ik bedoelde dus, dat als mn pc opstart (msn meldt zich auto aan), dat ie dan direct op offline weergeven springt...en dus eerst niet op online...

Ik geloof niet dat dat kan. Je kan wel instellen om dit na een bepaalde tijd te doen (bijv. 1 minuut).

Geplaatst door piepoeh
Ik geloof niet dat dat kan. Je kan wel instellen om dit na een bepaalde tijd te doen (bijv. 1 minuut).
en hoe doe je dit? met plus! ofzo?

en hoe doe je dit? met plus! ofzo?

Nope, daar heb je geen plus voor nodig. Dit is een standaard optie.
Open je messenger, ga naar Tools/Opties en daar zie je in het tabblad Personal een aatal opties die je in kunt stellen om je afwezigheid in te geven.

Geplaatst door piepoeh

Nope, daar heb je geen plus voor nodig. Dit is een standaard optie.
Open je messenger, ga naar Tools/Opties en daar zie je in het tabblad Personal een aatal opties die je in kunt stellen om je afwezigheid in te geven.
mja, maar dat is away...en ik wil offline weergeven (appear offline)...

Hey,

Probeer dit scriptje ff uit (renamen naar .vbs). LET OP: Je moet msn niet open hebben staan! Hij start messenger zelf op en zet de status 20 ms (miliseconden) nadat ie ingelogd is op Invisible.

Ik heb het zelf nog niet getest maar ben heel benieuwd of het werkt.

gtz

PS: je kunt ook de parameters zelf aanpassen. Er staat een korte uitleg vóór elke regel (degene met een ' ervoor)

Bijlagen

Geplaatst door Henrik
Hey,

Probeer dit scriptje ff uit (renamen naar .vbs). LET OP: Je moet msn niet open hebben staan! Hij start messenger zelf op en zet de status 20 ms (miliseconden) nadat ie ingelogd is op Invisible.

Ik heb het zelf nog niet getest maar ben heel benieuwd of het werkt.

gtz

PS: je kunt ook de parameters zelf aanpassen. Er staat een korte uitleg vóór elke regel (degene met een ' ervoor)

thnx...ga ut zo ff testen :cool:

In dmsn kan het wel, jammer alleen dat zo traag, buggy en veel perf.eisend is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan