msn aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk2512

Verenigingslid
Lid geworden
16 jan 2001
Berichten
2.093
Hoi,
Ik kan mezelf niet aanmelden op msn, de service is tijdelijk niet beschikbaar geeft hij aan.
Maar meld ik me met een ander emailadres aan (meerdere) dan is er geen probleem.
Hoe kan het nu dat ik mijzelf niet meer aanmelden kan??
Ik weet zeker dat ik goede mailadres en wachtwoord gebruik, want daarstraks kon ik heel even inloggen, waarna de verbinding met msn weer verbroken werd.
 
Vanmiddag waren er meer problemen heb ik gehoord (zelf trouwens geen last van gehad).

Daar zou het aan kunnen liggen.

Probeer anders even het volgende:
Ga naar uitvoeren (start->uitvoeren in het Engels start->run) en voer je de volgende regels één voor één in met tussendoor een "Enter":
  • regsvr32 MSXML3.dll
  • regsvr32 softpub.dll
  • regsvr32 initpki.dll
  • regsvr32 wintrust.dll
  • regsvr32 Mssip32.dll

MSN draait op meerdere servers dus het zou zomaar kunnen dat ze bezig zijn met onderhoud of dat er een server plat ligt, terwijl de andere servers gewoon goed werken.
 
ok,
maar hoe kan het dan , als ik mijn dochter dr email adres gebruik, ik wel zo kan inloggen.
Dat van mijn dochter is overigens een hotmail adres en die van mij niet.
 
Het gaat allemaal via verschillende servers.
Als server A platligt en server B niet, kunnen de mensen van server B gewoon op MSN.

Jij hebt dan wel geen Hotmail-adres, maar wel je adres geregistreerd. Ook wordt jou informatie over je contactpersonen opgeslagen op een Hotmail server. Er moet dus verbinding worden gemaakt met een Hotmail-server.

Dus in dit geval staan jou gegevens op server A en die van je dochter op server B (dit is natuurlijk maar als voorbeeld).
 
daar heb ik ook wel eens last van.
en de volgende dag deed hij het weer.
bij andere emails van mij deed hij het wel en bij de andere niet.heel vaag.
en de volgende dag was het geen probleem.
toen deed hij het weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan