MSN account gehacked

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Het msn account van mijn zoon is gehackt. Nu zet iemand van zijn school uit zijn naam allerlei bedreigingen op het internet. Hij krijgt hierdoor problemen.
Ik wil nu zijn account verwijderen zodat dit niet meer kan gebeuren.
Ik weet echter niet hoe ik dit moet doen. Volgens mijn zoon is het niet voldoende om hier van onze pc MSN te verwijderen omdat die jongen dan nog steeds op zijn computer met zijn account kan werken.
Wie kan ons helpen?

de geheime vraag dan het wachtwoord verranderen van je zoon zijn account

en hieronder zie je wat links van anti-spyware programma's die alle drie downloaden per 1 draaien spyware's verwijderen en weer opnieuwe laten draaien tot je geen spyware's meer vind dan ga je verder met het volgende programma. ccleaner ook handig erbij start je pc sneller van op:thumb:

Hij kan juist zijn wachtwoord niet veranderen omdat de hacker dat al gedaan heeft en hij nu zelf niet meer in kan loggen.

Adaware, Spybot en anderen vinden niets en ccleaner gebruik ik regelmatig.

kun je de geheime vraag niet uitvoeren? dan wordt het wachtwoord geresset zodra je het nieuwe wachtwoord ingevuld hebt moet je de geheime vraag gaan verranderen om te voorkomen dat die hacker het niet nog eens zal doen:thumb:

bekking zei:
Nee, dat hebben we geprobeerd maar die is ook gehacked.

Hij weet nog wel wat de geheime vraag is maar ook dat lukt niet want ook die is waarschijnlijk door de hacker veranderd.
Een nieuw paswoord aanmaken lukt niet. Waarschijnlijk omdat zijn oude nog bestaat.

@ Stonecity, Dat hebben we als eerste gedaan, maar ik weet niet hoe lang het gaat duren voor zij reageren. Vandaar ook de vraag hier op het forum ik ben eigenlijk een beetje radeloos en weet niet goed wat ik hiermee aanmoet. Mijn zoon is bang morgen door een aantal jongens aangepakt te worden die rare mail van hem hebben gekregen.
Ik hoopte dat iemand hier een "snelle" oplossing had om dat account te verwijderen uit MSN.

Dank je Jozo, we hebben er een mail naar toe gestuurd en hopen dat het snel is verwijderd.

account verwijderd

Bedankt voor jullie hulp en tips.
Gelukkig hebben ze van Microsoft Passport Network snel gereageerd en hebben we net zijn account kunnen verwijderen.

account verwijderd??????????

Vreemd en ook vervelend gezien de tekst die er staat bij zijn verwijderde??? mns naam, is het feit dat zijn oude account met rare tekst dus nog steeds bij anderen in het lijstje ingevoerde namen staat.
Ook kon hij in zijn nieuwe account zijn oude invoeren. Daar hadden wij verwacht de melding te krijgen dat dat account niet meer bestaat.
Hoe weet ik nu of dat account ook daadwerkelijk niet meer gebruikt kan worden?

je kon zijn account opnieuw aangemaken bedoel je? dat is een feit
gebruik dan wel een ander geheime vraag en wachtwoord :thumb:

je hebt toch denk ik de serienummer van je zoon doorgegeven? dat is prive dat mag niemand weten, behalve in sommige dingen wel in bijvoorbeeld als je zoon zijn account gehacked is, dat is het bewijs dat het je zoon is. het is toch goed gelopen?:thumb:

is mij ook overkomen en de oude vrienden komen bijna niet meer online

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een keer naar de support van msn gemaild en kreeg het volgende antwoord:

Nadat u de account hebt gesloten, geldt het volgende:

"- U kunt zich niet aanmelden bij Passport Network met uw referenties. Referenties zijn de unieke gegevens die u gebruikt om toegang te krijgen tot beperkte bronnen. Voor Passport Network bevatten referenties uw e-mailadres en wachtwoord. Ze kunnen ook het nummer van een mobiele telefoon en een pincode, een smartcard of beveiligingssleutel bevatten.
- Persoonlijke gegevens die u hebt gedeeld met sites en services worden niet automatisch verwijderd, maar u hebt mogelijk geen toegang tot die gegevens. Meld u daarom aan bij deze sites en verwijder uw persoonlijke gegevens voordat u de account sluit.
- Een andere gebruiker kan uw e-mailadres gebruiken om zich aan te melden bij Passport Network.
- U ontvangt geen nieuwsbrieven, nieuws of andere gratis MSN-abonnementen die aan deze account zijn gekoppeld.
- In plaats van de account te sluiten, kunt u een ander e-mailadres opgeven dat is gekoppeld aan uw Microsoft Passport Network-account. Ga hiervoor naar https://accountservices.msn.com/uiChangeName.srf

Je kan je MSN Hotmail-account ook sluiten door je gedurende 30 dagen - of binnen de eerste 10 dagen na het instellen van je account - niet aan te melden.
Daarna wordt je account door Hotmail ook gemarkeerd als "Inactief".

Je opgeslagen berichten worden dan verwijderd en inkomende berichten worden geweigerd en teruggestuurd naar de afzender.
Als je je account opnieuw wilt activeren, ga dan binnen de 120 dagen naar http://www.hotmail.com en typ je je aanmeldingsnaam en wachtwoord.
Je kunt dan opnieuw e-mail verzenden en ontvangen met MSN Hotmail.

Als je account inactief is gedurende een periode van 120 dagen, wordt deze definitief verwijderd.
Deze vertraging is noodzakelijk om te voorkomen dat gebruikers frauderen met namen en adressen.
Aangezien maar een beperkt aantal namen beschikbaar is, kunnen we bovendien andere gebruikers in staat stellen om zich aan te melden voor en gebruik te maken van je huidige e-mailnaam als je account definitief is verwijderd.

Let op:
Als je je MSN Hotmail-account permanent wil sluiten, meld je dan niet aan bij Hotmail of een andere .Net Passport-site (zoals Messenger of eBay) met dat .Net Passport voor de volledige 120 dagen.

Bedankt dat je het Microsoft Passport Network gebruikt. Ik hoop dat je probleem hiermee is opgelost, maar mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. "

Dus nu maar 30 dagen niets meer doen met dat accoount en dan maar hopen dat het in die tijd niet weer gehacked wordt maar dat lijkt mij onmogelijk gezien het wel zeer ingewikkelde wachtwoord en geheime vraag. Als alles goed gaat is het dan dus pas definitief weg.

Laatst bewerkt:
Je kan je MSN Hotmail-account ook sluiten door je gedurende 30 dagen - of binnen de eerste 10 dagen na het instellen van je account - niet aan te melden.
Daarna wordt je account door Hotmail ook gemarkeerd als "Inactief".

Je opgeslagen berichten worden dan verwijderd en inkomende berichten worden geweigerd en teruggestuurd naar de afzender.
Als je je account opnieuw wilt activeren, ga dan binnen de 120 dagen naar http://www.hotmail.com en typ je je aanmeldingsnaam en wachtwoord.
Je kunt dan opnieuw e-mail verzenden en ontvangen met MSN Hotmail.

Als je account inactief is gedurende een periode van 120 dagen, wordt deze definitief verwijderd.
Deze vertraging is noodzakelijk om te voorkomen dat gebruikers frauderen met namen en adressen.
Aangezien maar een beperkt aantal namen beschikbaar is, kunnen we bovendien andere gebruikers in staat stellen om zich aan te melden voor en gebruik te maken van je huidige e-mailnaam als je account definitief is verwijderd.

Let op:
Als je je MSN Hotmail-account permanent wil sluiten, meld je dan niet aan bij Hotmail of een andere .Net Passport-site (zoals Messenger of eBay) met dat .Net Passport voor de volledige 120 dagen.

Bedankt dat je het Microsoft Passport Network gebruikt. Ik hoop dat je probleem hiermee is opgelost, maar mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. "

Dus nu maar 30 dagen niets meer doen met dat accoount en dan maar hopen dat het in die tijd niet weer gehacked wordt maar dat lijkt mij onmogelijk gezien het wel zeer ingewikkelde wachtwoord en geheime vraag. Als alles goed gaat is het dan dus pas definitief weg.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

er staat daartussen ook dat de opgeslagen berichten worden verwijderd en inkomende berichten teruggestuurd worden naar de afzender.
dat betekent dat de berichten in de inbox van je zoon zijn account wordt verwijderd
en met inkomende berichten die teruggestuurd worden naar de afzender betekent dat als zijn vriend(in),kennis of zo een mail naar je zoon proberen te sturen de mail berichten dan teruggestuurd worden naar de eigen email van die vriend(in), kennis. met de melding dat ze het niet kunnen sturen of zoiets

Dat heb je blijkbaar te vroeg gedaan denk ik, er staat mocht je verder nog problemen ondervinden neem dan gerust contact met ons op.

niemand hier op helpmij is een hotmail account dus kunnen we je niet echt verder helpen met zoiets je zult het zelf moeten afhandelen door een mail naar hun te sturen vanaf een ander account en niet bij je zoon want ze kunnen er toch niet terug gaan sturen naar je zoon zijn account.

Bedankt voor je reactie. Gelukkig regageren ze snel bij msn support. We wachten nu eerst rustig de 30 dagen periode af en kijken dan wat er gebeurt als we hem aanmelden of naar hem mailen.

er ciruleren ook programma's in het illegale circuit om hotmail adressen te laten bevriezen deze zijn makkelijker aan te komen dan software om het te kraken.. dit zou in principe al genoeg zijn om je vooruit te helpen.. laat t maar even weten als je wilt dat ik dat voor je doe.. dit maakt het e-mail adress onbruikbaar en komt daardoor op een zwartelijst te staan van misbruik... waardoor microsoft verplicht is deze tijdelijk uit te schakelen....

Dit probleem dit zich 2 1/2 jaar geleden voor en is prima opgelost. Msn support heeft toen
dat acount geblokkeerd en na 30 dagen verwijderd.

msn gehackt

mijn msn is gehackt door een site?
wie kan mij helpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan