Msn account

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppedehaan

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2000
Berichten
136
In windows xp kan je instellen dat je automatisch aangemeld word bij msn. Dus dat ie je wachtwoord onthuid en deze koppelt aan je profiel! Hoe kan ik dit uitzetten want nu kan de rest van de famillie bij mijn msn!
 
In opties vinkje weghalen bij ; Messenger automatisch uitvoeren als ik me aanmeld bij Windows
 
Ja dat weet ik maar als ik msn dan start kunnen ze alsnog naar mijn msn account!
 
Als je je aanmeldt bij msn, dan op aanmelden klikken naam en wachtwoord invullen , en geen vinkje zetten bij mijn wachtwoord opslaan (uit mijn hoofd weet t niet meer precies)
 
@Tanja1968 » Klopt.. :D Misschien dat de tips foppedehaan wel helpen....... 't Lukte mij iig wel via een topic, 't was alleen heel lang geleden.. Hm.. 'k Zoek 't effe op..
 
Ja er is een manier, maar daar wis je dan niet alleen de msn wachtwoorden mee, maar gelijk alle wachtwoorden die windows heeft onthouden.
http://forum.tweakzone.nl/topic/559

Voorals je de andere gewiste wachtwoorden niet door windows wilt laten onthouden, maar door een alleenstaan en goedwerkend proggie, kan ik je Roboform aanbevelen. Is wel te vinden op download.com.

Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan