msn afbeelding verandert

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Mijn msn afbeelding verandert automatisch. Als ik aanmeld en ik zet een afbeelding neer dan blijft die staan, maar als ik daarna afmeld en later weer aanmeld is die veranderd. Is hier iets aan te doen?

Als je dus weer stopt met msn, klik je dan wel echt op 'afmelden' en niet gewoon op afsluiten? Als je je namelijk niet afmeld worden de instellingen niet opgeslagen en dus ook niet welke afbeelding jij hebt ingesteld.

Ik meld me gewoon af. Dat doe ik via bestand/afmelden

Heel vreemd:(
Ik ben is naar de computer gegaan met het probleem (zit nu op een andere computer) en bij de andere msn-accounts is er geen probleem. Het probleem is alleen bij mijn msn en alleen op die computer.

Welke versie gebruik je?
De beta versie 7.0 heeft nog wel eens wat rare fratsen.

Fonz :thumb:

Ik gebruik op beide computers msn messenger 7.0 bèta, maar dat is niet het probleem. Het was namelijk ook zo toen 6.2 op de computer stond

Blijkbaar weet je er zelf genoeg van.

Succes,
Fonz

Niet genoeg, want anders had ik het probleem wel opgelost.

Heb eens zitten kijken maar snap niet dat ie steeds veranderd. Gebruik zelf nog wel 6.2 (is ook aan te raden) maar jij zei dat je dat ook had in deze versie. Heel erg vreemd. Vraag mij af hoe je ze er dan in zet? Met deze methode kan het eigenlijk niet mis gaan:
Druk op Emoticon in je Traybalk
Extra
Schermafbeelding wijzigen
Bladeren, openen en op okee drukken
Het vinkje geen afbeelding weergeven staat NIET aangevinkt.

Ben benieuwd
:cool:

Zo heb ik het ook gedaan, daarom snap ik er ook niks van:confused:, maar ik heb nu gewoon al die standaard afbeeldingen verwijderd en alleen de afbeeldingen die ik gebruik er staan. Nu heb ik dus een beetje afwisseling, maar niet die standaard afbeeldingen:D. Maar ik denk dat ik heel msn eraf ga halen. Ook uit het register en dan opnieuw installeren.

Volgens mij heb ik dit probleem ook een keertje gehad, maar ik kan er niet opkomen waar je moet gaan zoeken, misschien is het inderdaad sneller als je 6.2 en 7 eraf gooit en het daarna er weer opnieuw opzet. Met 7 zou ik echt wachten. Ze beloven dat ie snel komt, zegt MNS...........

Kijk anders even bij Opties. Extra, opties, bij persoonlijke gegevens staat bij mij alles aangevinkt.

Geplaatst door PJnijm
Kijk anders even bij Opties. Extra, opties, bij persoonlijke gegevens staat bij mij alles aangevinkt.
Bij mij staat ook gewoon alles aangevinkt. Ik heb allemaal verschillende combinaties van vinkjes geprobeert maar het helpt gewoon niet:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan