msn afbeeldingen worden gecopieerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
laatst zat mijn zusje op msn te chatten en zette haar foto rechtonder in beeld, maar plots had degene waar ze mee aan het chatten was de foto van haar gecopieerd en vervolgens rechsboven in de hoek geplaatst, ik wist niet wat ik zag, de foto van mijn zusje stond nu recht tegen over haar rechtboven in de hoek, hoe kan dit in gods naam....

Via sommige plug-ins voor Messenger Plus zijn er avatar-pickers. Hiermee kan je de avatar van een ander pakken.

en als je hier klikt vind je daarna onder aan de pagina een linkje om gratis dat programma te downen

erg handig je kunt of het hele scherm kopieren of een klein gedeelte

kijk maar eens goed door dat progje dan wijst het zich wel

succes

voorbeeldje
ScreenShot002.jpg

Laatst bewerkt:
patrick1003 zei:
is het onderaan bij dowloads of eerder al de pagina van gadwin printscreen.

klik hier

staan er een heleboel is wat makkelijker denk ik:rolleyes:

ohja GADWIN staat er ook tussen

Laatst bewerkt:
als je gadwin hebt installeerd dan dubbel klik op de snelkoppeling ervan op je buroblad
dan tabblad >BRON dan bij : vastteleggen gebied> optie: rechthoekig gebied aanvinken>
dan OK onderaan

als je hem wil gebruiken dan druk je op je toetsenbord op de PRINTSCREEN toets

en dan kun je met je muis selcteren wat je wil kopieren als je dat het gedaan dubbelklik je in het gebied wat je hebt geselecteerd en dan krijg je je kopie die je op zijn beurt weer kunt opslaan

de map van het opslaan zit in >mijn documenten > map printscreenfiles

veel succes

ps van die andere progs weet ik niet hoe ze werken omdat ikzelf ook gadwin gebruik

Laatst bewerkt:
Wanneer je gebruik maakt van Messenger Plus kan dit met bijvoorbeeld StuffPlug-NG. Werkt een stuk sneller als printscreens en dergelijke:)

Met dank aan James007:thumb:

rve123 zei:
Wanneer je gebruik maakt van Messenger Plus kan dit met bijvoorbeeld StuffPlug-NG. Werkt een stuk sneller als printscreens en dergelijke:)

het programma zit dan onder de printscreen toets en is echt supersnel

ik beschreef niet hoe doe standaart printscreen werkt ...
dat is inderdaad wel omslachtig

maar ik gebruik dan ook geen msn plus..:o

patrick1003 zei:
zit er niet veel reclame in msn plus?
Dat is wel een risico.

Tijdens de installatie van Messenger Plus moet je kiezen of je de sponsors installeerd. Doe dit NIET

Het gaat om het tweede schermpje tijdens de installatie. Goed opletten dus!

attachment.php

je moet dus de onderste aanklikken. NIET de bovenste.

Bijlagen

• ScreenShot068.png
    ScreenShot068.png
    35,8 KB · Weergaven: 23
ik heb dit progje gevonden werkt uitstekend http--www.mess.be-pafiledb-pafiledb.phpaction=downlo

patrick1003 zei:
ik heb dit progje gevonden werkt uitstekend http--www.mess.be-pafiledb-pafiledb.phpaction=downlo
Link werkt niet, maar ik ben blij dat je iets hebt gevonden:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan