MSN audio gesprek

Status
Niet open voor verdere reacties.

indiaantje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Ik heb begrepen dat als je met iemand wil praten (audiogesprek) via MSN dat degene waarmee je dat wilt dezelfde versie MSN moet hebben. Is dit correct? is dat het enige obstakel? Waarom kan iemand dan wel via een webcam verbinding maken? of staat dat los van audio en heeft dat er niets mee te maken? Hopelijk is het niet waar wat hierboven staat, want dat is dus keivervelend. Maar ja........ als het zo is.............. is het zo!

Graag reactie en alvast bedankt daarvoor.

Groeten,
Indiaantje

volgens mij moet je ook voor een camera gesprek dezelfde versie hebben.

Volgens mij niet, want webcamverbinding lukt wel en audiogesprek lukt niet. Ik heb MSN 6.0 en die ander 6.1 en de webcamverbinding loopt prima. Het audiogesprek niet.

Greetings,
Indiaantje

ok, 6.0 en 6.1 zijn wel niet zo verschillend (natuurlijk dat het dan lukt, bij mij ook) maar ik had het over bv 5.0 en 6.0 :rolleyes:

Ja dan is het duidelijk, dat is een groot verschil en zal waarschijnlijk niet lukken nee. Maar je hebt dus geen idee waarom het audiogesprek niet lukt en de webcamverbinding wel? Ook al is 6.0 geen groot verschil met 6.1, zou het dat toch kunnen zijn?

oke, jammer!!! Hopelijk iemand anders!! anders ga ik toch maar 6.1 downloaden en het uitproberen!!! In ieder geval bedankt voor het reageren.

Greetings,
Indiaantje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan