MSN auto-aanmelden ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal1234

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2001
Hoi,

Ik heb MSN Messenger 5.0 onder Win XP Prof (dus niet de standaard ingebouwde MSN). Nu is mijn broertje zo slim geweest om tijdens het inloggen op "Meld mij automatisch aan" te klikken, dit heeft dus tot gevolg dat als ik MSN opstart direct inlog op zijn account. Ik heb dit wel kunnen wijzigen, maar nu staat er als ik MSN open. Zijn emailadres bij aanmelden, en staat er onderaan heel klein "aanmelden onder een andere account" dit vind ik erg irritant. Is er een manier om dit ongedaan te maken?

Mzzls,
Pascal

Je moet dan bij 'inloggen op een ander account' je email en wachtwoord typen en dan het vinkje 'meld mij automatisch aan' aanvinken.
Als het goed is meldt hij zich nu elke keer onder jouw loginnaam aan.

Jamaar dat wil ik ook niet, wij delen MSN op deze computer met z'n drieen, dus moet er gewoon weer zoals altijd een popupje komen waar iedereen gewoon zijn emailadres en wachtwoord invoer.

Mzzls,
Pascal

Vul gewoon een verzinsel e-mail adres en pass op, msn zal elke keer proberen dat account aan te melden lukt hem niet. Vervolgens kan iedereen gewoon uit het lijstje kiezen welk account hij wil

groeten knackje

configuratie scherm > gebruikers accounts > Jou gebruiker account > netwerk passworden beheren (links boven in)

en dan alles deleten wat daar staat.

dat werkt dus niet..... Als ik op verwijder klik doet hij gewoon nix, alsof de verwijderknop helemaal niet geprogrammeerd is....

Mzzls,
Pascal

Hoi, heb je die oplossing van mij dan al geprobeert. Weet zeker dat het werkt want heb het thuis ook gedaan

knackje

de halve oplossing is dit:
Zet een password op je gebruikers account
reboot in save mode
login als administrator
en dan remove password van je account dan zal ie aangeven dat ie nog wat dingen delete.

dan is je lijst leeg. igg dit werkt bij mij dus. Alleen als ik weer inlog met andere naam op MSN op die pc heb ik weer zelfde probleem. Weer een naam die niet te verwijderen is.

maar dan is ie dus wel leeg. en dat wou je toch?

(geknipt uit vorig topic)

De oplossing om uw aanmeldingslijst te wissen

Hallo,

om de aanmeldingslijst te wissen:

wis de map "credentials" ui de map:

C:\Documents and Settings\[username]\Application Data\Microsoft\

heropstarten en de aanmeldingslijst in msn is leeg!

opmerking:
zorg dat de optie "alle verborgen bestanden en mappen weergeven" in verkenner geselecteerd is, anders vind je de map niet.

GReetz......

Volgens mij zat het zo (ik hoop dat we je niet allemaal in de war brengen :D):

Start > Config.Scherm > Gebruikers > Jouwnaam > Beheer mijn Netwerkwachtwoorden (linkerframe) > Selecteer Emailadres > Verwijderen.

Heb 't effe bij mezelf getest.. 'k vond 't ook al zo irri.. de manier van imr is 't snelste....

misschien wel even opmerken:

mijn methode is vooral bedoeld voor degenen die xp nederlandse versie gebruiken, bij de engelse versie lijkt het geen probleem om ze op een andere methode te verwijderen.

GReetz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan