MSN auto account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry_127

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Hoi!

ik zit op een openbare computer en heb er ff msn op gezet maar nu heeft hij mijn account 'onthouden' hoe kan ik die er weer uit halen??

Je kan het volgende doen:
Ga naar X:\Documents and Settings\NAAMGEBRUIKER\Local Settings\Application Data\Microsoft\Credentials gaan waar X: de schijf is waar Windows op geinstalleerd is en NAAMGEBRUIKER de naam van de gebruiker waarvan je de emailadressen van Hotmail wilt verwijderen.

Start je computer opnieuw op en hij is weg :)

Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat je met 'ff msn er op gezet'. Het is toch gewoon een kwestie van inloggen en aanvinken dat er niets onthouden mag worden?

Geplaatst door Elisa
Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat je met 'ff msn er op gezet'. Het is toch gewoon een kwestie van inloggen en aanvinken dat er niets onthouden mag worden?
MSN messenger onthoud alle namen die ooit hebben ingelogd op de desbetreffende computer.
Als MSN messenger wordt opgestart kun je deze allemaal selecteren in het lijstje van gebruikersnaam.

Ja, maar toch niet als je aanvinkt dat je op een openbare computer zit?

In dit geval heeft dus de openbare computer van (zeg even de bibiliotheek) de naam onthouden. Volgens mij heeft dat niets met MSN te maken. Ze gebruiken hetzelfde principe als wij. 'Geschiedenis onthouden'
En Barry_127 kan dan moeilijk doen wat profpc zegt :)

En vanaf welke versie zit dat knopje van de openbare computer erop? Als ik MSN Messenger open (hier gaat het toch over of word ik nu gek?:confused: ) zit er niet zo'n knopje in.

Wijnands

Ik heb het niet over een knopje.
Er valt gewoonweg niets te doen.

Barry_127 is vergeten een vinkje te zetten dat hij op een openbare pc zit. Die openbare computer is toevallig zo ingesteld dat deze geschiedenis onthoudt voor een aantal dagen.
Een schrale troost. Meestal verdwijnt die geschiedenis met een paar dagen.

Kijk eens in de Internet Explorer onder Extra/Internet Opties.
Bij mij staat daar 0.
Als die bibibliotheek of wat dan ook daar 3 dagen heeft staan dan wordt jouw inlog dus onthouden totdat de geschiedenis na 3 dagen gewist wordt.

Kijk, je logt wel in bij MSN of Hotmail maar je doet dat wel op die openbare computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan