MSN Avatar & Motto/Persoonlijk bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roytjoo

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2005
Berichten
217
Als ik een avatar instel en ik sluit de pc af en ga de andere dag weer computeren dan is mijn avatar veranderd. Wanneer ik me eerst af meld en dan weer inlog dan blijft de avatar wel hetzelfde. dit geldt hetzelfde voor mijn motto/persoonlijke bericht. ik moet ergens dacht ik een beveiliging omzetten maar heb er naar gezocht en alles staat naar mijns inzien goed.:(
 
Probeer het volgende even:

Geef eerst de verborgen bestanden weer (verkenner>extra>mapopties>weergave. Dan even naar beneden scrollen en '''verborgen bestanden en mappen weergeven'' aanvinken).
Ga nu naar de map C:\Documents and Settings\[Gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Credentials en verwijder de map Credentials. Start daarna de computer opnieuw op en de instellingen zijn ge-reset. Alle aanmeldingsnamen zijn ook weg, maar zijn weer terug als je ze een keer hebt gebruikt.

Bron: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=209545

Succes:)
 
Maar als ik dit doe gaan gewoon me inlog gegevens weg. Dat is toch alleen om de namen die je niet meer gebruikt te wissem. Maar dat hoef ik niet. Er staat in die FAQ wel dat ik me af moet melden maar dat wil ik niet ik wil gewoon dat het altijd blijft staan niet dat ik eerst moet afmelden en dan afsluiten.
 
Geplaatst door Roytjoo
Maar als ik dit doe gaan gewoon me inlog gegevens weg. Dat is toch alleen om de namen die je niet meer gebruikt te wissem. Maar dat hoef ik niet.
Maar dat helpt ook meestal met problemen met de instellingen.

Het klopt dat je inloggegevens ook weg zijn, maar deze kan je weer opnieuw invoeren. Zorg er wel voor dat je het wachtwoord weet van de account die op automatisch aanmelden staat.

Verder ben ik benieuwt of je welke versie van msn je gebruikt (help->info over msn messenger).
Ik zou ook graag willen weten of je msn plus gebruikt.

Alvast bedankt en succes:)
 
ik gebruik natuurlijk msn plus en ik heb de nieuwste msn 7.5 ik denk dat je dat juist wilde weten. maar ik ga het proberen ik laat het zo snel mogelijk ff weten of het gelukt is.:thumb:
 
volgens mij doet ie het nu ja maar misschien dat ik het verkeerd heb dat straks als ik de pc helmaal aflsuit en morgen ofzo weer opstart dat het dan wel weer weg is mijn avatar en persoonlijk bericht. Overigens verwijderde ik de map credentials zoals stond beschreven maar toen ik na het opnieuw opstarten weer inlogde hoefde ik mijn wachtwoord en mij emailadres niet opnieuw in te voeren dat was nog gewoon blijven staan. Je kan nu ook met MSN 7.5 volges mij de emailadressen gewoon bij het inlogscherm wissen die je uit de lijst kan kiezen.
 
Het belangrijkste is dat die map opnieuw wordt aangemaakt. Dit gebeurt na een herstart als die map is verwijderd.

Het klopt dat je in msn 7.5 die e-mailadressen kunt verwijderen, maar in dit geval was er een instellingen-probleem.

Laat nog wel even weten of het echt is gelukt.

Niet van belang maar misschien wel handig om te weten:
Msn 7.5 en Msn Plus werken nog niet helemaal goed met elkaar. Het kan dus zo zijn dat sommige functie's nog niet goed werken.


:)
 
wist ik al hoor want ik kwam er zelf achter met het inloggen had ik een probleem steeds maar dat kwam door de aangepaste namen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan